Zwroty kosztów

Author:
17 lutego 2021
Category: Karty Kredytowe

Powiązana informacja

  • Anuluj rezerwację lotu
  • Zaangażowanie w obsługę klientaSpecjalna aktualizacja dotycząca

    pandemii koronawirusa 2020 (COVID-19)Z powodu bezprecedensowych odwołań i ostatnich wydarzeń rozumiemy, że plany podróży zmieniają się dla wielu Klientów. Dlatego robimy tymczasowe odstępstwo od naszej i tak już bardzo elastycznej polityki dotyczącej funduszy na podróże

    Wprowadzaj zmiany na bieżąco, nie martwiąc się o opłatę.
  • Brak opłat za anulowanie. 1

  • Brak opłat za zmianę. 2

    Nie musisz na nas czekać – szybko i łatwo zmień lub anuluj swój lot na Southwest.com lub przez aplikację Southwest®. 3

    Jeśli anulujesz lot bez zwrotu kosztów, otrzymasz środki na podróż (pomyśl o tym jak o kredycie w sklepie!). Możesz śledzić swoje fundusze podróżne, logując się na swoje konto Rapid Rewards® 4 i / lub wyszukując niewykorzystane fundusze podróżne tutaj lub za pośrednictwem aplikacji Southwest.

    Kiedy będziesz gotowy, aby z nich skorzystać, możesz wykorzystać fundusze podróżne na nowy lot na Southwest.com lub za pośrednictwem naszej aplikacji, korzystając z oryginalnego numeru potwierdzenia zmienionego lub anulowanego lotu. Kliknij tutaj, aby zobaczyć, jak korzystać ze środków na podróż.Chcesz zmienić rezerwację?Jaka jest różnica między możliwością ponownego wykorzystania a zwrotem w przypadku anulowania lotu ? Opłata Wielokrotnego użytku (stosowane jako środki na podróż na przyszłą podróż) Możliwość zwrotu Wanna Get Away ®takNie Zawszetaktak Business Select ®taktakWielokrotnego użytku a zwrotowi
  • Wielokrotnego użytku – środki z taryf Wanna Get Away, Anytime i Business Select można wykorzystać na przyszłe podróże w okresie do jednego roku od pierwotnej daty zakupu tylko przez pierwotnie wystawionego pasażera. Podróże zarezerwowane z tych środków na podróż muszą zostać zakończone przed upływem daty ważności. Środki są wielokrotnego użytku, o ile zostały anulowane zgodnie z naszą polityką zakazu pokazywania się, która stanowi, że lot musi zostać odwołany więcej niż 10 minut przed planowanym czasem odlotu.

  • Możliwość zwrotu – nasze taryfy Anytime i Business Select podlegają zwrotowi. Jeśli anulujesz lot więcej niż 10 minut przed planowanym czasem odlotu, będziesz mieć możliwość otrzymania zwrotu środków do pierwotnej formy płatności lub środków na podróż do wykorzystania w przyszłości.

    W przypadku rezerwacji bezzwrotnych anulowanych w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji – jeśli anulujesz online na Southwest.com, za pośrednictwem aplikacji lub zadzwonisz do nas w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji, możesz otrzymać zwrot dowolnej opłaty (w tym opcji Wanna Get Away) z powrotem do pierwotnej formę płatności lub zdecydować się na zamianę przelotu na fundusze na podróż (kredyt do wykorzystania na przyszłe podróże), przy założeniu, że został on również anulowany w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji i zgodnie z zasadami zakazu pokazywania się. Jeśli zakupiłeś całość lub część rezerwacji za pomocą karty podarunkowej Southwest lub Vouchera Southwest LUV i anulowałeś rezerwację w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem 1-855-234-4654.

    Zasady dotyczące zakazu pokazu – jeśli nie planujesz podróżować na żadnej części planu podróży, musisz anulować rezerwację co najmniej 10 minut przed planowanym odlotem, w przeciwnym razie wszystkie segmenty rezerwacji zostaną anulowane. Klienci, którzy nie anulują rezerwacji w segmencie taryfy „Wanna Get Away co najmniej 10 minut przed podróżą i którzy nie wejdą na pokład samolotu, zostaną uznani za „niedojazd, a wszystkie pozostałe niewykorzystane środki w ramach programu Wanna Get Away zostaną utracone.

    Wszystkie pozostałe niewykorzystane fundusze Business Select i Anytime zostaną zamienione na fundusze podróżne wielokrotnego użytku tylko dla pierwotnie biletowanego Pasażera. Jeśli nie pojawisz się w ramach rezerwacji podróży w ramach nagrody, punkty zostaną przelane z powrotem na konto Rapid Rewards kupującego. Wszelkie podatki i opłaty związane z nagrodą za rezerwację podróży zostaną zatrzymane do wykorzystania w przyszłości w formie środków na podróż wielokrotnego użytku pod nazwiskiem podróżnego.Taryfy rezerwowane punktamiW przypadku anulowania taryfy zarezerwowanej za pomocą punktów, pozostałe saldo punktów zostanie zwrócone na konto, z którego zostały zarezerwowane. Wszelkie podatki i opłaty będą podlegały zwrotowi.

    Taryfy rezerwowane za pośrednictwem naszego biura podróży grupowychSzczegółowe informacje na temat możliwości zwrotu lub ponownego wykorzystania taryfy można znaleźć w Umowie na podróż grupową.

    Zwrot kosztów EarlyBird Check-In®Wszystkie zakupy w ramach EarlyBird Check-In nie podlegają zwrotowi. Klienci, którzy anulują lot, utracą środki, które wykorzystali na zakup EarlyBird Check-In.

    W przypadku możemy odwołać lot, Southwest refunduje koszt każdej EarlyBird meldowaniu zakupione.

    Dokonywanie zmian w istniejącej rezerwacjiNigdy nie pobieramy opłaty za zmianę (lub anulowanie) lotu, ale może wystąpić różnica w taryfie, jeśli zdecydujesz się na zmianę na lot z wyższą taryfą.

    Krótko mówiąc, oznacza to:Nasze popularne taryfy Wanna Get Away są wielokrotnego użytku, ale nie podlegają zwrotowi i mogą być używane tylko przez pasażera z oryginalnym biletem. Możesz ponownie wykorzystać fundusze podróżne powiązane z taryfą Wanna Get Away na przyszłe podróże, o ile:

    • Anuluj rezerwację zgodnie z naszą polityką niedojazdu (tj. Co najmniej 10 minut przed odlotem).

    • Ukończ podróż w ciągu jednego roku od pierwotnej daty zakupu biletu.Aktualizacja zasad dotyczących funduszy podróży w związku z pandemią koronawirusa (COVID-19)Ze względu na bezprecedensowy poziom odwołań z powodu ostatnich wydarzeń, robimy tymczasowy wyjątek od naszej elastycznej polityki dotyczącej środków na podróż.

      Przeglądanie środków na podróż
    • Wejdź na Southwest.com/travelfunds lub użyj aplikacji Southwest, aby sprawdzić, czy masz fundusze podróżne. Będziesz potrzebować numeru potwierdzenia z pierwotnej rezerwacji i imienia i nazwiska. Pamiętaj, że tylko pasażerowie z oryginalnym biletem mogą otrzymać środki na podróż i nie można ich przekazać nikomu innemu.

    • Jeśli podałeś swój numer Rapid Rewards podczas rezerwacji pierwotnej rezerwacji, możesz również zalogować się i przeglądać swoje niewykorzystane środki na podróż za pośrednictwem konta Rapid Rewards.Jak anulować lot i sprawdzić, czy przysługuje Ci zwrot pieniędzyJeśli nadal możesz zobaczyć swój plan podróży na Southwest.com lub w aplikacji Southwest

      1. Wejdź na stronę Southwest.com/cancel lub otwórz aplikację Southwest i wybierz z menu opcję „Wyszukaj rezerwację. Lub, jeśli zarezerwowałeś podróż za pomocą konta Rapid Rewards i jesteś zalogowany, możesz sprawdzić to na swoim koncie.

      2. Wpisz swój numer potwierdzenia i nazwisko Pasażera w rezerwacji.

        Zobaczysz wszelkie dostępne środki na podróż lub salda podlegające zwrotowi dołączone do wprowadzonego numeru potwierdzenia. Jeśli pozostała Ci wartość podlegająca zwrotowi, możesz zdecydować się na zwrot środków w pierwotnej formie płatności lub zamienić opłatę na środki na podróż.

        Dotknij lub kliknij „Anuluj lot, aby anulować lot dla wszystkich pasażerów.

        Zwroty środków na karty kredytowe mogą pojawić się na wyciągu po maksymalnie dwóch cyklach rozliczeniowych.

        Środki na podróż są dostępne do natychmiastowego wykorzystania. Jeśli użyłeś swojego numeru Rapid Rewards podczas rezerwacji, Twoje środki na podróż zostaną automatycznie dodane do Twojego konta Southwest.Jeśli Twoja rezerwacja nie jest już aktywna lub anulowałeś zwrot kosztów, który został zamieniony na fundusze podróży, a zamiast tego chcesz otrzymać zwrot pieniędzy:
      3. Zadzwoń do nas pod numer 1-800-435-9792

      4. Napisz do naszego działu zwrotów:

        Southwest Airlines

        Dział zwrotów

        PO Box 36649

        Dallas, Teksas 75235-1649W przypadku wszystkich innych wniosków o zwrot pieniędzy, w tym wyjątków dotyczących zwrotu kosztów podróży bezzwrotnych:Możesz napisać do naszego działu zwrotów:

        Southwest Airlines

        Dział zwrotów

        PO Box 36649

        Dallas, Teksas 75235-1649

        Specjalne uwagi dotyczące pisania lub dzwonienia do nasWszystkie wnioski o zwrot pieniędzy przesłane na piśmie do działu zwrotów muszą zawierać informacje o niewykorzystanym bilecie lub dowód zakupu i / lub numer potwierdzenia.

        Klienci dzwoniąc do Southwest w celu zażądania zwrotu kosztów lub sprawdzenia środków na podróż dla określonego biletu muszą podać swój numer potwierdzenia, numer biletu lub informacje o locie (datę, miejsce pochodzenia i cel podróży).

        Dodatkowe informacje o zwrotach
      5. Nie wszystkie taryfy podlegają zwrotowi. Taryfy Business Select i Anytime podlegają zwrotowi; Taryfy Wanna Get Away są wielokrotnego użytku, ale nie podlegają zwrotowi.

      6. Niewykorzystane bilety podlegające zwrotowi, które nie niosą ze sobą ograniczeń, mogą zostać wykorzystane na przyszłą podróż lub zwrócone w ciągu jednego roku od daty wystawienia.

        Wszystkie kwalifikujące się zwroty środków są realizowane zgodnie z oryginalną formą płatności.

        Nasz dział zwrotów zrealizuje kwalifikujący się zwrot na oryginalną kartę kredytową / debetową w ciągu siedmiu dni roboczych od daty otrzymania prośby. Zaksięgowanie kredytu na Twoim koncie może zająć do dziesięciu dni roboczych. W zależności od indywidualnego cyklu rozliczeniowego, zwrot środków będzie widoczny na wyciągu w ciągu jednego lub dwóch wysyłek wyciągów.Jak korzystać ze środków na podróż

        W witrynie Southwest.com lub aplikacji Southwest możesz po prostu wykorzystać niewykorzystane fundusze podróżne na stronie zakupu, podobnie jak w przypadku przechowywania środków w sklepie detalicznym. Zwróć uwagę na datę wygaśnięcia funduszu podróży: wszystkie podróże muszą zostać zakończone przed upływem daty ważności, w przeciwnym razie środki przepadną.

        Wyszukiwanie funduszy na podróżeWszelkie niewykorzystane środki na podróże pojawią się na koncie Rapid Rewards, jeśli podałeś numer Rapid Rewards podczas rezerwacji oryginalnej podróży. Stuknij lub kliknij tutaj, aby zalogować się na swoje konto i sprawdzić saldo środków na podróże.

        Możesz sprawdzić fundusze podróżne na południowy zachód.com/travelfunds.

        Uwagi specjalne

        1 Brak anulowania rezerwacji co najmniej 10 minut przed odlotem może skutkować przepadkiem środków na podróż.

        2 Może obowiązywać różnica w cenie. Jeśli podróżujesz na podstawie rezerwacji dokonanej za pośrednictwem naszego biura podróży grupowych, zapoznaj się z umową o podróż grupową.

        3 Zmiany liczby Pasażerów objętych rezerwacją należy dokonać dzwoniąc do nas pod numer 1-800-435-9792. W przypadku anulowania rezerwacji, które spowoduje usunięcie tylko jednej części podróży, należy dzwonić pod numer 1-800- 435-9792 lub korzystając z funkcji czatu w aplikacji Southwest po zalogowaniu. Nie można dokonywać zmian w rezerwacjach dokonanych za pośrednictwem naszego biura podróży grupowych. Prosimy o kontakt z naszym biurem podróży grupowych.

        4 Od 3 grudnia 2019 r., Jeśli podasz swój numer Rapid Rewards w rezerwacji lotu, będziesz mógł przeglądać dostępne środki na podróż z niewykorzystanych biletów, biletów anulowanych zgodnie z zasadami zakazu pokazywania się lub biletów z pozostałym saldem. Wszystkie podróże obejmujące środki z dowolnego numeru potwierdzenia muszą zostać zakończone przed upływem daty ważności. Aby znaleźć dostępne fundusze podróżne wygenerowane przed 3 grudnia 2019 r. Lub uzyskać dodatkowe informacje o dostępnych funduszach podróżnych wymienionych tutaj, skorzystaj z funkcji wyszukiwania funduszy podróżnych.

    We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy