Zapisz się na oświadczenia i listy elektroniczne

Author:
17 lutego 2021
Category: Twojego Konta

Aby zarejestrować się w wersji elektronicznej na swoim koncie, zacznij od przeczytania poniższych warunków. Zgadzasz się na otrzymywanie swoich oświadczeń wyłącznie w formie elektronicznej, a niektórych informacji prawnych wyłącznie w formie elektronicznej. Jeśli nie chcesz się rejestrować, wybierz opcję Anuluj i usuń zaznaczenie pola wyboru Wyciągi i listy elektroniczne.

Rejestracja w elektronicznych wyciągach kart kredytowych i komunikacji elektronicznej

Wysyłamy posiadaczom kart różnego rodzaju powiadomienia prawne, w tym powiadomienia o zwiększeniu lub zmniejszeniu linii kredytowych, informacje o prywatności, aktualizacje konta i wyciągi. Obecnie możemy udostępniać niektóre z tych informacji prawnych, w tym oświadczenia, drogą elektroniczną. Pracujemy nad tym, aby móc dostarczać wszystkie te informacje prawne drogą elektroniczną. Gdy będziemy w stanie dostarczyć wszystkie informacje prawne drogą elektroniczną, powiadomimy Cię o tym pocztą elektroniczną. W międzyczasie, jeśli zdecydujesz się otrzymywać powiadomienia prawne drogą elektroniczną, będziesz musiał monitorować zarówno swoją skrzynkę pocztową w Stanach Zjednoczonych, jak i skrzynkę odbiorczą poczty e-mail pod kątem informacji prawnych.

Aby otrzymywać powiadomienia prawne drogą elektroniczną, komputer musi mieć możliwość drukowania lub przechowywania wiadomości e-mail, stron internetowych i dokumentów w formacie PDF, a przeglądarka musi spełniać minimalne wymagania systemowe.

Minimalne wymagania systemowe

Twoja prywatność i bezpieczeństwo są dla nas ważne. Dlatego wymagamy, abyś korzystał z przeglądarki ze 128-bitowym szyfrowaniem, aby kontynuować swoją aplikację. Ochrona ta pomaga zapewnić, że wysyłane i otrzymywane informacje pozostaną poufne.

Pobieranie kopii papierowych

Jeśli zdecydujesz się na otrzymywanie informacji prawnych i oświadczeń w formie elektronicznej, a następnie chcesz otrzymać powiadomienie w formie papierowej, zadzwoń do nas pod numer podany na odwrocie karty, a wyślemy Ci je pocztą.

Anulowanie wyciągów elektronicznych i komunikacji elektronicznej

Możesz zrezygnować z konta online lub dzwoniąc pod numer podany na odwrocie karty.

Aktualizowanie adresu e-mail

Będziemy wysyłać powiadomienia dotyczące dostępności wyciągu online oraz informacje prawne na podany przez Ciebie adres e-mail, dopóki nie skontaktujesz się z nami w celu zmiany. Twoim obowiązkiem jest niezwłoczne aktualizowanie wszelkich zmian w tych informacjach. Jeśli Twój adres e-mail ulegnie zmianie, zaktualizuj go za pośrednictwem konta online lub zadzwoń pod numer podany na odwrocie karty.

Wyciągi elektroniczne z kart kredytowych i autoryzacja komunikacji elektronicznej

Wyrażam zgodę na otrzymywanie moich rozliczeń i innych informacji prawnych w formie elektronicznej, o ile są dostępne. Rozumiem, że kiedy otrzymam powiadomienie elektroniczne, zastąpi ono kopię papierową. Rozumiem również, że będę musiał sprawdzić zarówno moją skrzynkę pocztową w USA, jak i skrzynkę odbiorczą poczty e-mail pod kątem informacji prawnych, dopóki nie powiadomisz mnie e-mailem, że wszystkie informacje prawne będą wysyłane elektronicznie.

Będziesz otrzymywać powiadomienia elektroniczne na adres e-mail powiązany z Twoim kontem.

Uzyskaj dostęp do tej strony z ekranu głównego.Dotknij przycisku udostępniania w przeglądarce, aby wybrać opcję „Dodaj do ekranu głównego.

Wskazówki dotyczące nazwy użytkownika i hasłaIdealne bezpieczne hasło jest łatwe do zapamiętania, ale trudne do odgadnięcia dla osób postronnych. Pamiętaj o tych wskazówkach podczas tworzenia nazwy użytkownika i hasła.

  • Zapoznaj się z aktualną Polityką wulgarnych języków Citibank.
  • Ustaw identyfikator użytkownika i hasło jako dwie odrębne pozycje.Spraw, aby Twój identyfikator użytkownika i hasło różniły się od słowa zabezpieczającego podanego podczas składania wniosku o wydanie karty.Używaj fraz łączących spacje i słowa (np. „Jabłko dziennie). UWAGA: tylko 1 spacja między każdym słowem lub znakiem.
    • Użyj swojego imienia.
    • Użyj wielu następujących po sobie spacji.Użyj więcej niż trzech kolejnych lub kolejnych cyfr, chyba że identyfikator użytkownika to adres e-mail (np. 1111 lub 1234).Użyj jednego słowa, które można znaleźć w słowniku.Użyj informacji łatwych do zidentyfikowania, takich jak imię i nazwisko, data urodzenia, imię małżonka lub dziecka, numer ubezpieczenia społecznego, numer telefonu lub adres. Można je przypisać bezpośrednio do Ciebie, a potencjalni hakerzy mogą je łatwo odgadnąć.Użyj liter lub cyfr znajdujących się blisko siebie na klawiaturze (np. Hjkl;).Udostępniaj swoje informacje każdemu – zawsze.Potrzebujesz więcej sugestii? Baw się dobrze i wypróbuj jedną z tych formuł:

      • Wybierz sensowną frazę zawierającą 6-8 słów (np. Kupiliśmy nasz dom 9 lat temu) i weź pierwszy znak każdego słowa, aby stworzyć hasło: wboh9ya.
      • Wstaw dwie cyfry do słowa (np. Decem51ber).Zastąp samogłoski lub inne litery w krótkiej frazie cyframi lub innymi znakami.Przeliteruj słowo, upuść kilka liter, dodaj inne znaki lub ułóż zwariowane słowa za pomocą symboli zamiast samogłosek lub spółgłosek.Upuść samogłoski w długim słowie (np. „Korporacja byłoby crptn). Jeszcze lepiej, dodaj kilka liczb (np. 2crptn9).Twoja aktualizacja jest właściwa w ten sposóbCzego można się spodziewać po nowej aktualizacjiWymagania dotyczące urządzeniaMożemy dostarczyć Ci elektronicznie, aby uzyskać te elektroniczne, Twoje urządzenie musi mieć możliwość drukowania lub przechowywania stron internetowych i / lub plików PDF, a Twoja przeglądarka musi mieć 128-bitowe zabezpieczenia. Jeśli chcesz poprosić o papierową kopię tych ujawnień, możesz zadzwonić do The Goodyear Credit Card pod numer, a my wyślemy Ci je bezpłatnie.

        UmowyWracasz doOpuszczasz witrynę Citibank i przechodzisz do witryny >. Ta witryna może mieć inną politykę prywatności i inne zabezpieczenia niż ta witryna Citibank. Citibank i jego podmioty stowarzyszone nie ponoszą odpowiedzialności za produkty, usługi i zawartość strony >.

        Czy chcesz przejść do witryny >?

        Zasady dotyczące adresów e-mail Prywatność poczty elektronicznej

        Citi Cards dokłada wszelkich starań, aby chronić Twoją prywatność. Chcemy, abyś czuł się komfortowo podając nam swój adres e-mail. Poniższe zasady dotyczące poczty elektronicznej zostały opracowane, aby pomóc Ci zrozumieć, w jaki sposób korzystamy z poczty e-mail i jakie masz wybory.


        W jaki sposób korzystamy z poczty

        e-mail Podając nam swój adres e-mail, możemy wysyłać do Ciebie wiadomości e-mail na różne tematy, takie jak:

        Ogólne powiadomienia lub ważne wiadomości dotyczące Twojego konta (możesz mieć pewność, że numer Twojego konta nigdy nie zostanie uwzględniony)

        Aktualizacje dotyczące specjalne oferty i oferty, które mogą Cię zainteresować

        Możliwości przekazania opinii lub wypełnienia ankiet online, abyś mógł powiedzieć nam, co myślisz

        Twoje wybory

        Uważamy, że powinieneś mieć możliwość wyboru rodzaju informacji, które otrzymujesz. Dlatego jeśli nie chcesz otrzymywać materiałów marketingowych pocztą elektroniczną, po prostu wskaż swoje preferencje w swoim profilu e-mail. Jeśli to zrobisz, pamiętaj, że możesz nadal otrzymywać niektóre informacje marketingowe, dopóki Twoja prośba nie zostanie przetworzona.

        Ważna uwaga:

        pamiętaj, że Citi zastrzega sobie prawo do dalszego powiadamiania Cię e-mailem o Twoim koncie.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy