Zapłać tak, jak chcesz, z Pay It Plan It®

Author:
17 lutego 2021

Więcej sposobów dokonywania płatności, które zapewniają większą kontrolę nad wszystkim, co stanie na Twojej drodze. 1

Dziel duże zakupy w czasie ze stałą miesięczną opłatą i bez odsetek.

  • Wybierz do 10 zakupów po 100 USD lub więcej, aby połączyć je w plan na swoim koncie online lub wybierz jeden zakup, jeśli korzystasz z aplikacji American Express.
  • Stała opłata miesięczna jest wyświetlana z góry, dzięki czemu wiesz dokładnie, ile będziesz płacić co miesiąc – zobacz, jak to działa z Kalkulatorem Zaplanuj.Zdobywaj nagrody na swojej karcie za zakupy w ramach planu It w taki sam sposób, jak w przypadku innych zakupów.Zobacz pełne warunki Plan It poniżej.

    Wybierz zakup o wartości 100 USD lub więcej, aby wprowadzić go do planu.

    Wybierz odpowiednią dla siebie opcję abonamentu i zobacz, ile dokładnie zapłacisz co miesiąc. *

    Przejrzyj i potwierdź. Miesięczna płatność za plan jest automatycznie uwzględniana w minimalnej należnej płatności każdego miesiąca.

    * Otrzymasz od 1 do 3 opcji czasu trwania planu. Opcje czasu trwania planu mogą się różnić w zależności od różnych czynników, takich jak kwota zakupu, historia konta i zdolność kredytowa.

    Zarządzaj codziennymi wydatkami, szybko płacąc niewielkie kwoty zakupów i nadal zdobywaj nagrody.Pay It pozwala obniżyć saldo poprzez dokonywanie niewielkich płatności poniżej 100 USD w ciągu miesiąca w aplikacji American Express ®. Ponadto nadal możesz zdobywać nagrody na swojej karcie.

    Zobacz pełne warunki Pay It poniżej.

    Korzystając z aplikacji American Express, dotknij kwalifikującej się kwoty zakupu poniżej 100 USD.

    Dokonaj płatności na wybraną kwotę, aby zmniejszyć saldo.

    Twoja płatność zostanie zaksięgowana w ciągu 24–36 godzin.

    Często Zadawane Pytania

    Czy moje konto kwalifikuje się do usługi Pay It Plan It?

    Pay It Plan It® jest dostępny na kontach kart konsumenckich wydanych przez bankowy oddział American Express w USA, z wyłączeniem kont, które nie mają limitu kredytu i nie mają funkcji płatności z upływem czasu.

    Niektóre konta nie są rejestrowane ze względu na stan konta, typ karty lub datę otwarcia konta. Jeśli Twoje konto zostanie zarejestrowane w późniejszym terminie, otrzymasz powiadomienie.

    Karty i produkty przedpłacone, karty firmowe American Express, karty małych firm American Express i karty oznaczone marką American Express lub numery kont wydane przez inne instytucje finansowe nie kwalifikują się do programu Pay It Plan It. Ponadto dodatkowi członkowie karty nie kwalifikują się do opcji Pay It Plan It.

    Jakie zakupy kwalifikują się do programu Plan It?Kwalifikujący się zakup lub kwalifikująca się kwota dla Planu Wynosi co najmniej 100 USD (lub kwalifikujące się kwoty 100 USD lub więcej, jeśli masz kartę konsumencką z limitem kredytu) i nie obejmuje zakupu gotówki lub ekwiwalentu gotówki, zakupu podlegającego transakcji zagranicznej opłaty lub wszelkie należne nam opłaty (w tym roczne składki członkowskie); tak długo, jak długo mieści się ona w kwocie dostępnej do zaplanowania i nie przekracza limitu płatności w czasie lub 95% limitu kredytu, stosownie do przypadku.

    Kwalifikujące się zakupy obejmują ostatnie zakupy zaksięgowane na Twoim koncie oraz zakupy pokazane na ostatnim wyciągu rozliczeniowym.

    Kwoty kwalifikujące się obejmują zakupy pokazane na ostatnim wyciągu rozliczeniowym.

    Czy istnieje ograniczenie kwoty zakupu, którą mogę umieścić w planie?Tak. Utworzenie planu może nie być możliwe, jeśli spowodowałoby to:

    saldo planu przekroczy 95% całkowitego nowego salda konta na ostatnim wyciągu z rachunku

    saldo planu przekroczy 95% limitu kredytu

    przekroczenie limitu płatności w czasie.

    Ponieważ kwota dostępna do zaplanowania opiera się na części salda, może się zmieniać z miesiąca na miesiąc. Ogólnie rzecz biorąc, zdolność do tworzenia planów będzie zależała od różnych czynników, takich jak zdolność kredytowa oraz odpowiednio limit kredytowy lub limit spłaty w terminie.

    Uwaga: Limit spłaty w czasie dotyczy sumy sald płatności w czasie, zaliczki gotówkowej i planu.

    Jakie okresy trwania planów są dostępne? Nie widzę czasu trwania planu, który bym chciał.Otrzymasz od 1 do 3 opcji czasu trwania planu dla kwalifikującego się zakupu lub kwoty kwalifikującej. Opcje czasu trwania planu mogą się różnić w zależności od różnych czynników, takich jak zdolność kredytowa, kwota zakupu i historia konta. Nie można zmienić ani zmodyfikować czasu trwania.

    Jeśli Twoje konto jest w okresie wprowadzającym lub promocyjnym z promocyjną RRSO, możesz zobaczyć opcje ograniczonego czasu trwania.

    Czy mogę poznać opłaty za mój plan i czas jego trwania przed dokonaniem dużego zakupu?Jeśli posiadasz kwalifikującą się kartę z funkcją Zaplanuj to, możesz skorzystać z kalkulatora Zaplanuj przed zakupem, aby zobaczyć czas trwania planu i opcje planowanych opłat, które mogą być dostępne za określoną kwotę w dolarach przed dokonaniem dużego zakupu. Aby uzyskać dostęp do kalkulatora, odwiedź centrum Planuj na swoim koncie online.

    Kalkulator jest narzędziem wyłącznie ilustracyjnym i nie podaje faktycznych opcji planu, które mogą być dostępne podczas tworzenia planu. Twoja możliwość dokonania zakupu lub stworzenia planu równego kwocie wprowadzonej w tym narzędziu będzie zależeć od stanu Twojego konta, kwoty dostępnej do zaplanowania i / lub limitu kredytu. Jeśli zdecydujesz się utworzyć plan, zostaną Ci przedstawione faktyczne opcje planu z miesięczną płatnością za plan i opłatami za plan.

    Jeśli nie masz kwalifikującej się karty z funkcją Zaplanuj to, możesz odwiedzić publiczny Kalkulator przed zakupem tutaj, aby zobaczyć opcje miesięcznych planów płatności, które mogą być dostępne na karcie.

    Czy zapłacę odsetki od planu?Nie. Zamiast tego zapłacisz stałą miesięczną opłatę za plan przez cały okres obowiązywania planu, która zostanie ujawniona z góry.

    Czy mogę anulować plan?Nie możesz anulować planu po jego skonfigurowaniu, ale możesz opłacić zafakturowany plan wcześniej, płacąc w całości saldo nowego salda pokazane na ostatnim wyciągu z rachunku. Jeśli spłacisz rozliczony plan wcześniej, nie poniesiesz żadnych przyszłych opłat za ten plan.

    Jeśli zapłacisz w całości zaktualizowane saldo całkowite na koncie, spłacisz całe saldo, w tym wszelkie nowo utworzone plany w bieżącym okresie rozliczeniowym. Możesz wyświetlić zaktualizowane saldo całkowite, logując się na swoje konto internetowe lub dzwoniąc pod numer podany na odwrocie karty.

    Należy pamiętać, że aktualizacja sald po utworzeniu planu zajmuje 24–48 godzin.

    W jaki sposób korzystanie z Plan It wpłynie na moje saldo?Za każdym razem, gdy masz aktywne plany, na koncie zobaczysz Skorygowane saldo. Każda kwota, którą zapłacisz powyżej skorygowanego salda, zostanie zaliczona na poczet pozostałego salda planu.

    Jeśli masz kartę konsumencką z limitem kredytowym, Twoje skorygowane saldo obejmuje rozliczoną, nieobjętą planem część pozostałego salda z wyciągu i miesięczną należną spłatę planu. Jeśli co miesiąc spłacasz Skorygowane saldo przed terminem płatności, unikniesz naliczania odsetek od zakupów.

    Jeśli posiadasz kartę konsumencką z opcją płatności z upływem czasu, Twoje skorygowane saldo obejmuje pełne nowe saldo, płatność w czasie i / lub nowe saldo zaliczki gotówkowej oraz miesięczny plan płatności. Jeśli spłacasz Saldo Skorygowane przed terminem płatności każdego miesiąca, unikniesz naliczania odsetek od opłat automatycznie dodawanych do salda płatności z upływem czasu.

    Co to jest opłata za plan?Opłata za plan to stała opłata, którą będziesz płacić co miesiąc, jeśli masz zaległe saldo w planie.

    Produkty z kartami konsumenckimi z limitem kredytu:

    Miesięczna opłata za plan to procent każdej kwoty zakupu przeniesionej do planu na podstawie czasu trwania planu, RRSO, która w innym przypadku miałaby zastosowanie do zakupu, i innych czynników. W przypadku planowanych zakupów opłata za plan będzie naliczana co miesiąc zamiast odsetek.

    Produkty kart konsumenckich z płatnością w czasie:

    W przypadku kwot zakupów w saldzie płatności z upływem czasu: Twoja miesięczna opłata to procent każdej kwoty zakupu przeniesionej do planu, który jest oparty na czasie trwania planu, APR, która w przeciwnym razie miałaby zastosowanie do kwoty zakupu, i innych czynnikach.

    W przypadku kwot zakupów w saldzie płatności w całości:

    Twoja miesięczna opłata to procent każdej kwoty zakupu przeniesionej do planu, który jest oparty na czasie trwania planu, APR mającej zastosowanie do funkcji Płacenie w czasie w momencie tworzenia planu i innych czynnikach.

    W jaki sposób płatności Pay It są stosowane na moim koncie?Płatności Pay It zostaną zastosowane do salda, a nie do konkretnego zakupu. Wszelkie płatności Pay It zostaną zastosowane do zaległego salda zgodnie ze sposobem, w jaki stosujemy płatności ujawnione w Umowie z posiadaczem karty. Jeśli masz minimalną należną kwotę płatności, Twoje płatności Pay It będą miały zastosowanie do minimalnej należnej płatności.

    Zasady i Warunki1 ZaplanujDzięki Plan It możesz utworzyć do 10 aktywnych planów płatności, z których każdy podlega opłacie. Opłata za plan to stała opłata finansowa, która będzie naliczana co miesiąc, gdy odpowiedni plan jest aktywny.

    Aby utworzyć plan, wybierz kwalifikujące się zakupy o wartości co najmniej 100 USD oraz okres obowiązywania planu. Jeśli masz kartę z limitem kredytowym, możesz również wybrać kwalifikującą się kwotę 100 USD lub więcej oraz okres trwania planu. Tworząc plan zakupów, możesz wybrać do 10 kwalifikujących się zakupów dla każdego planu utworzonego na koncie internetowym American Express. Możesz jednak wybrać tylko jeden kwalifikujący się zakup dla każdego planu utworzonego w aplikacji American Express. Opcje czasu trwania planu mogą się różnić w zależności od łącznej kwoty zakupów kwalifikujących się w dolarach (lub kwoty kwalifikującej, jeśli masz kartę z limitem kredytu), po przejściu do planu. Kwalifikujące się zakupy zostaną zidentyfikowane na Twoim koncie internetowym American Express i aplikacji American Express. Kwalifikujące się zakupy (lub kwalifikująca się kwota,jeśli masz kartę z limitem kredytu) nie obejmują zakupów gotówki lub ekwiwalentów gotówki, zakupów podlegających opłatom za transakcje zagraniczne ani żadnych należnych nam opłat, w tym rocznych opłat członkowskich.

    Twoja zdolność do tworzenia planów będzie zależała od różnych czynników, takich jak zdolność kredytowa oraz limit kredytowy lub limit spłaty w terminie, stosownie do przypadku. Limit płatności z upływem czasu dotyczy sumy salda płatności w czasie, zaliczki gotówkowej i planu. Utworzenie planu może być niemożliwe, jeśli spowodowałoby to przekroczenie limitu płatności w czasie lub spowodowałoby, że saldo planu przekroczyło 95% całkowitego nowego salda konta na ostatnim wyciągu rozliczeniowym. Nie będziesz w stanie tworzyć planów, jeśli funkcja płatności z upływem czasu zostanie zawieszona lub Twoje konto zostanie anulowane. Nie będziesz również mógł tworzyć planów, jeśli co najmniej jedno z Twoich kont American Express jest zarejestrowane w programie płatności, ma płatność, która została zwrócona niezapłacona lub jest zaległa. Liczbę i długość oferowanych Ci opcji czasu trwania planu,liczba aktywnych planów, które możesz mieć w danym momencie i możliwość uwzględnienia wielu kwalifikujących się zakupów w jednym planie, będą według naszego uznania i będą oparte na różnych czynnikach, takich jak twoja zdolność kredytowa, kwoty zakupów i historię Twojego konta. Gdy plan zostanie w pełni opłacony, zostanie usunięty z Twojego konta w następnym okresie rozliczeniowym.

    Plan Jest dostępny na kontach kart wydanych przez amerykańską bankową spółkę zależną American Express, z wyłączeniem kont, które nie mają ani limitu kredytu, ani funkcji spłaty w czasie. Tylko członek karty podstawowej na koncie może utworzyć plan. Karty przedpłacone i produkty, karty firmowe American Express, karty małych firm American Express i karty oznaczone marką American Express lub numery kont wydane przez inne instytucje finansowe nie kwalifikują się.

    Zapłać toUsługa Pay It® jest dostępna tylko w aplikacji American Express App® na kwalifikującym się koncie. Dzięki funkcji Pay It możesz dokonać płatności równej kwocie zafakturowanego zakupu mniejszej niż 100 USD. Płatności dokonane za pomocą Pay It nie są stosowane do tego zafakturowanego zakupu, ale do salda należności zgodnie ze sposobem, w jaki stosujemy płatności.

    We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy