Synchronizacja skarg dotyczących windykacji banku finansowego?

Author:
17 lutego 2021

Powstrzymujemy niechciane telefony i nękanie windykatorów.

Kim jest Synchrony Bank?

Synchrony Bank oferuje kredyty konsumenckie za pośrednictwem różnych sprzedawców detalicznych i banków. Wewnętrzne działy windykacji i rozliczeń Synchrony Financial otrzymały szereg skarg konsumentów dotyczących rzekomych przestępstw finansowych. Jeśli skontaktował się z Tobą Synchrony Financial lub Synchrony Bank, przed udzieleniem odpowiedzi upewnij się, że znasz swoje prawa.

Według Buzzfile, Synchrony Financial została założona w 2013 roku w Stamford w stanie Connecticut i generuje roczne przychody szacowane na 13,6 miliarda dolarów. Według strony internetowej Synchrony „korzenie finansów konsumenckich sięgają roku 1932. Better Business Bureau (BBB) ​​potwierdza, że ​​rok 1932 jest datą założenia Synchrony Bank w Kettering w stanie Ohio. Alternatywne nazwy firm dla Synchrony Bank obejmują Care Credit, PayPal Smart Connect, PayPal Extras MasterCard i Retail Finance International Holdings, Inc.

Synchrony Financial zapewnia „szereg produktów kredytowych za pośrednictwem programów… dla zróżnicowanej grupy krajowych i regionalnych sprzedawców detalicznych, lokalnych kupców, producentów, grup kupujących, stowarzyszeń branżowych i dostawców usług zdrowotnych, aby pomóc w generowaniu wzrostu dla [ich] partnerów i zaoferować elastyczność finansową …klienci.

Synchrony oferuje usługi kredytów konsumenckich w trzech obszarach. Ich dział kredytów konsumenckich oferuje karty kredytowe specjalnie dostosowane do potrzeb i preferencji kupujących i konsumentów. Odwiedzający witrynę mogą ubiegać się o kredyt detaliczny bezpośrednio w witrynie Synchrony Financial, wybierając kategorię zakupów i zgłaszając się do jednego z programów kredytowych Synchrony w celu sfinalizowania zakupu. Ich program CareCredit umożliwia konsumentom wykorzystanie kredytu do opłacenia operacji plastycznych, stomatologii, słuchu, wzroku, a nawet usług weterynaryjnych. Wreszcie, oferują różnorodne rachunki inwestycyjne i oszczędnościowe, od wysokodochodowych oszczędności po rachunki inwestycyjne rynku pieniężnego IRA.

Firmom Synchrony oferuje programy kart kredytowych dostosowane do potrzeb marketingowych określonych sprzedawców detalicznych, w tym programy pożyczek ratalnych; Synchrony Connect, zastrzeżona usługa doradztwa finansowego i inwestycji; programy lojalnościowe oferujące dotowane usługi marketingowe i reklamowe; oraz opcje obsługi finansowej dla świadczeniodawców, którzy zdecydowali się zarejestrować w CareCredit.

Skargi przeciwko Synchrony Bank

Od marca 2015 r. Biuro Ochrony Konsumentów (CFPB) zarejestrowało ponad 3100 skarg na Synchrony Financial, począwszy od sporów dotyczących fakturowania, przez skargi marketingowe i reklamowe, aż po problemy z taktyką komunikacyjną. Na stronie profilu BBB Synchrony Bank znajduje się 4819 skarg zamkniętych w ciągu ostatnich trzech lat, z czego 1397 zamknięto w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Większość tych skarg dotyczyła kwestii związanych z fakturowaniem i windykacją, ale obejmowały również reklamacje i obsługę klienta. Z 865 recenzji klientów 815 jest negatywnych. Justia wymienia co najmniej 35 spraw sądowych, w których Synchrony Financial jest pozwanym.

Kim jesteśmy? Jesteśmy Lemberg Law, kancelarią konsumencką

Lemberg Law jest kancelarią konsumencką pomagającą ofiarom nękania i wykorzystywania. Jesteśmy w rankingu A + przez BBB. Pomogliśmy ponad 15 000 konsumentów zaprzestać nękania i odzyskać pieniądze od windykatorów. Nękany? Nadużywane? Wprowadzony w błąd przez kolekcjonera? Zadzwoń na naszą Infolinię już dziś! Nie ma opłaty, chyba że wygramy.

Przykładowa sprawa przeciwko Synchrony BankW 2016 roku w amerykańskim Sądzie Okręgowym dla Okręgu Karoliny Południowej, Wydział Charleston, powód złożył pozew przeciwko Synchrony Bank, zarzucając, że działalność finansowa Synchrony naruszająca ustawę Fair Credit Reporting Act (FCRA) stanowiła zniesławienie charakteru. Powód przeszedł operację chirurgiczną i twierdził, że linia kredytowa została „niewłaściwie otwarta w jego imieniu na opłacenie operacji. Synchrony Bank następnie zgłosił negatywne informacje o spłacie rachunku do agencji informacji kredytowej, które zdaniem powoda były wystarczająco negatywne i niedokładne, aby wzrosły do ​​poziomu zniesławienia. Firma Synchrony zacytowała postanowienie FCRA, które stanowi, że „żaden konsument nie może wnosić żadnych pozwów ani postępowań o charakterze zniesławienia… przeciwko… jakiejkolwiek osobie, która dostarcza informacje agencji zgłaszającej konsumentów.

Pomimo drugiego podobnego przepisu FCRA sędzia zauważył konflikty między interpretacjami obowiązującego prawa stanowego i federalnego. Zwrócił również uwagę na naleganie powoda, że ​​„fałszywe raporty i dostarczanie informacji przez Synchrony, z których wynika, że ​​Powód jest winien pieniądze, zostały dokonane ze złym zamiarem, a konkretnie z zamiarem zmuszenia Powoda do zapłaty pieniędzy, których nie był winien. Chociaż Synchrony sprzeciwiła się temu, że powód nie przedstawił dowodów złego zamiaru, ich sprzeciw został wniesiony zbyt późno, aby sędzia mógł go uwzględnić w swojej odpowiedzi. W rezultacie wniosek Synchrony o oddalenie zarzutów na podstawie przepisów FCRA został oddalony.

Komunikaty prasowe pozwów wniesionych przez prawo Lemberg przeciwko Synchrony Bank 16 czerwca 2017 r . W imieniu naszego klienta firma Lemberg Law złożyła niedawno skargę do amerykańskiego sądu okręgowego w Western District w Nowym Jorku. Sprawa przeciwko Synchrony Bank (wcześniej znanemu jako GE Capital Retail Bank) zarzuca bankowi naruszenie prawa federalnego. Domaga się od 500 do 1500 USD za połączenie zgodnie z ustawą o ochronie konsumentów telefonicznych, ustawowych odszkodowań i innych ulg.

Ustawa o ochronie konsumentów telefonicznych została napisana, a jej zasady zostały ogłoszone, aby zapewnić, że konsumenci nie są nękani niechcianymi telefonami. Jednak nasza klientka twierdzi, że Synchrony Bank zadzwonił na jej telefon komórkowy, korzystając z automatycznego systemu wybierania numeru i / lub korzystając z wcześniej nagranej wiadomości. Mówi, że Synchrony Bank zostawił nagrane wcześniej wiadomości z poleceniem odwiedzenia ich witryny internetowej. Wysłała e-mail do działu obsługi klienta w Synchrony Bank i poprosiła, aby przestali dzwonić na jej telefon komórkowy, ale nadal dzwonili do niej.

Pozew zarzuca Synchrony Bank, że naruszył ustawę o ochronie konsumentów telefonicznych (TCPA), używając ATDS i używając wcześniej nagranego głosu, aby zadzwonić na telefon komórkowy klienta bez jej zgody.

31 maja 2017 r. W imieniu naszego klienta firma Lemberg Law złożyła niedawno skargę do amerykańskiego sądu okręgowego w stanie Connecticut. Sprawa przeciwko Synchrony Bank (wcześniej znanemu jako GE Capital Retail Bank) zarzuca bankowi naruszenie prawa federalnego. Domaga się od 500 do 1500 dolarów za każde wezwanie w postaci odszkodowań ustawowych i innych ulg.

Robocall są irytujące, irytujące, irytujące i każdy inny synonim, jaki możesz wymyślić. Nasze telefony to nasza własna własność i powinniśmy wybrać, kto do nas zadzwoni. Między innymi dlatego została podpisana ustawa o ochronie konsumentów telefonicznych – aby chronić konsumentów przed niechcianymi połączeniami.

Nasz klient twierdzi, że Synchrony Bank zadzwonił automatycznie na jej telefon komórkowy bez jej zgody. Wiedziała, że ​​to połączenie telefoniczne, ponieważ kiedy odebrała, słyszała dzwonek, dopóki nie została przeniesiona do żywego agenta. To jedna z cech charakterystycznych dialera predykcyjnego, który jest automatycznym systemem wybierania numerów telefonicznych w ramach TCPA. Nasza klientka poprosiła Synchrony Bank, aby przestał dzwonić na jej telefon komórkowy, ale mimo to nadal dzwonili.

Pozew zarzuca Synchrony Bank, że naruszył ustawę o ochronie konsumentów telefonicznych (TCPA), używając dialera predykcyjnego do dzwonienia na telefon komórkowy klienta bez jej zgody.

3 maja 2017 . W imieniu naszego klienta Lemberg Law złożył niedawno skargę do amerykańskiego sądu okręgowego w Middle District na Florydzie. Sprawa przeciwko Synchrony Bank (wcześniej znanemu jako GE Capital Retail Bank) zarzuca bankowi naruszenie prawa federalnego. Domaga się od 500 do 1500 USD za połączenie w ramach ustawowych odszkodowań TCPA oraz innych ulg.

Robocall są uciążliwe. Robocze połączenia telefoniczne mogą być drogie, denerwujące, a nawet nielegalne. Nasz klient twierdzi, że Synchrony Bank dzwonił na jego telefon komórkowy, korzystając z automatycznego systemu wybierania numerów i / lub używając sztucznego lub wcześniej nagranego głosu. To są cechy charakterystyczne robotów telefonicznych. Kiedy nasz klient odebrał telefony z Synchrony Bank, powiedział, że usłyszał nagraną wcześniej wiadomość dotyczącą jego konta. Kilka tygodni po otrzymaniu pierwszego telefonu nasz klient mówi, że powiedział Synchrony Bankowi, że dokonuje częściowych płatności i zażądał, aby wszystkie połączenia na jego telefon komórkowy zatrzymywały się. Niemniej jednak Synchrony Bank kontynuował automatyczne dzwonienie na telefon komórkowy naszego klienta.

W pozwie zarzucono, że roboty telefoniczne naruszyły ustawę o ochronie konsumentów telefonicznych (TCPA), używając ATDS i używając wcześniej nagranego głosu, aby zadzwonić na telefon komórkowy naszego klienta bez jego zgody.

Informacje kontaktowe Synchrony Financial

777 Long Ridge Rd

Stamford, CT 06902

Telefon: 203-585-2400

Strona internetowa: http://www.synchronyfinancial.com/

Zrozumienie swoich praw do windykacji należnościPrawo federalne cię chroni. Ustawa o uczciwych praktykach windykacyjnych (FDCPA) reguluje zachowanie agencji windykacyjnych, zakazując działań, takich jak używanie obraźliwego lub zawierającego groźby języka; niepokojenie; lub wykorzystanie fałszywych lub wprowadzających w błąd informacji w celu ściągnięcia długu. FCRA reguluje, w jaki sposób agencje windykacyjne i wierzyciele zgłaszają agencjom informacji kredytowej zaległe długi. Dodatkowe przepisy dotyczące ochrony konsumentów obejmują ustawę o ochronie konsumentów telefonicznych (TCPA) i ustawę o ochronie finansów konsumentów (CFPA).

Ale oto problem: jeśli chcesz wyegzekwować swoje prawa lub odzyskać pieniądze za naruszenia – musisz pozwać. Prawa te zapewniają osobom takim jak Ty możliwość dochodzenia odszkodowania pieniężnego w sądzie. Na przykład FDCPA pozwala konsumentom, którzy zostali naruszeni, na odzyskanie odszkodowania w wysokości do 1000 USD plus honoraria prawników i koszty sądowe.

Gotowy, aby powstrzymać nękanie?Zespół prawny Lemberg Law jest zobowiązany do pociągnięcia windykatorów do odpowiedzialności, dlatego wypełnij nasz formularz, aby uzyskać BEZPŁATNĄ ocenę sprawy lubzadzwoń pod numer 844-685-9200.

Co mówią nasi klienci„Dostałem wczoraj mój czek rozliczeniowy. Dziękuję wszystkim za pomoc w rozwiązaniu mojego problemu z zadłużeniem. Miniony rok był bardzo wymagający i ta kontrola naprawdę pomoże. Jestem pod wielkim wrażeniem prawa Lemberg .

„Joann był tak profesjonalny i pomocny za każdym razem, gdy miałem pytanie lub potrzebowałem pomocy. Dziękuję bardzo za troskę!

„Muszę przyznać, że początkowo nie byłem pewien was wszystkich, ale udowodniliście, że się mylę. Nie tylko otrzymałeś wezwania do zatrzymania, ale masz firmę, która raz na zawsze zamknęła konta! Dziękuję bardzo! To więcej, niż się spodziewałem .

Czy możesz mi pomóc usunąć Synchrony Financial z mojego raportu kredytowego?Są szanse. Zadzwoń do nas już dziś, a powiemy Ci, jak możemy Ci pomóc.

Podziel się swoją historią

Czy miałeś złe doświadczenia z windykatorami tej agencji? Wyłącz dźwięk i podziel się swoimi doświadczeniami z innymi odwiedzającymi w polu komentarza poniżej.

Chcę, aby pozycje ujemne z Care Credit / Synchrony Bank zostały usunięte z mojego raportu kredytowego. Dałem się oszukać oszukańczemu odroczonemu odsetkowi i otrzymałem od 3 do 5 automatycznych telefonów dziennie.

Zawarłem umowę o spłacie długu tylko po to, żeby skończyć z tym bałaganem. Wszystko, na czym mi zależy, to odzyskanie mojej dobrej zdolności kredytowej. Przedstawiciel, z którym rozmawiałem z firmą, powiedział, że nie mogą wycofać żadnych szkodliwych informacji, które przesłali do biur kredytowych. Czy ktoś może mi pomóc!?

Otworzyłem konto Synchrony przez przedstawiciela handlowego w American Mattress. Nigdy nie otrzymałem żadnych informacji o koncie w sklepie ani nie przesłano mi żadnych danych karty. Sprzedawca powiedział mi, że mam 12 miesięcy na spłatę konta w całości bez żadnych płatności do tego czasu. Zaniepokojony, że nie otrzymałem żadnych informacji dotyczących mojego salda należnego, zadzwoniłem do Synchrony. Po telefonie pobrali opłatę z mojego konta (inaczej niż wyjaśniono w American Mattress). To bardzo wpłynęło na moją zdolność kredytową. Dowiedziałem się, że Synchrony ma w pliku zły adres. Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem. Kierownik nigdy do mnie nie dzwonił.Jak mogę przywrócić moje konto z powodu błędu po stronie Synchrony, który polegał na tym, że zapisano zły adres (nigdy nie otrzymałem żadnych informacji), a także American Mattress (nie podano dokładnych szczegółów konta)?

Odpowiedziałem, żeby dać znać, że za miesiąc jadę na MTP. Facet był bardzo niegrzeczny, więc zawarłem umowę, aby powstrzymać ich przed dzwonieniem. Właśnie zadzwonili do mnie dzisiaj, oskarżając mnie o podanie fałszywych informacji bankowych. Powiedziałem, że to prawda i byłem zajęty pracą i nie mogłem rozmawiać. Radziłem, żebym do nich oddzwonił. Facet odmówił i zapytał, kiedy mogą do mnie oddzwonić. Powiedziałem mu o 12:00 CST. Powiedział mi, że muszę wtedy odpowiedzieć i był bardzo wymagający. No cóż, nikt nie dzwonił do godziny 13:00 czasu środkowoeuropejskiego. Odmówiłem odpowiedzi, ponieważ jestem zajęty.

Za każdym razem, gdy przegapię płatność na moim koncie (która jest teraz tylko dwa razy), otrzymuję wiele połączeń CODZIENNIE z Synchrony Bank. Otrzymywałem również SMS-y, ale udało mi się z nich zrezygnować. Skontaktowałem się już z bankiem, aby wyjaśnić moje obecne i przejściowe problemy finansowe oraz wyrazić każdy zamiar dokonania płatności, jak tylko mogę. Jestem winien mniej niż 200 dolarów z tego konta. Rozmowy telefoniczne są nieustępliwe i odbywają się w weekendy i już o 7 rano.

Synchrony Bank musi mieć kolejny pozew zbiorowy przeciwko nim za dalsze nękanie klienta. Wszystkie moje karty są opłacane na bieżąco i otrzymuję od nich dziwne SMS-y, e-maile i nękające telefony. Poprosiłem ich, aby przestali i kontynuują.

Finansowanie mebli przez Synchrony Bank w sklepie The Furniture Galleria. Synchrony Bank zapłacił za meble, a sklep utrzymywał meble i pieniądze. Złożyłem kilka sporów z Synchrony Bank. W rezultacie Synchrony Bank zawsze faworyzuje kupca i chcą, żebym zapłacił za meble, których nie miałem.

Moja żona i ja jesteśmy nękani przez długi czas. Nawet wtedy, gdy dokonywaliśmy płatności co miesiąc. Są tak złe, że odłączyliśmy telefon domowy i wielokrotnie blokują nasze telefony komórkowe. Spędziłem z nimi ponad 3 godziny telefonicznie, próbując skłonić ich do podpisania umownego planu spłaty, ale nalegają, że nie mogą tego zrobić i muszą mieć nieograniczony dostęp do naszego konta bankowego, na które odmówiliśmy, a oni nawet nas pozywają chociaż dostarczyli nam kontrakty na co najmniej 2 innych kontach. Mam dość tego drapieżnika.

Chciałbym zasięgnąć porady prawnej w sprawie ciągłego nękania banku Synchrony. Otrzymuję 5 połączeń dziennie z automatycznej usługi i nigdy nie opuszczają poczty głosowej. Będę pracować w weekend i mam od nich od 15 do 20 nieodebranych połączeń.

Synchrony bank pobrał moje konto bankowe bez mojej zgody. Ponad 1000,00. Zostawił mi 600,00 przewyższony. Nie wiem, co robić.

Uważam za absolutnie odrażające, że system finansowy pozwala takim drapieżnikom, jak Synchrony Bank, nadal karmić się ludźmi. Ktoś musi wyeliminować Synchrony Bank z interesu. Ten bank oferuje różne karty kredytowe (w tym kredyt opiekuńczy), a następnie manipuluje umową spłaty i księgowaniem miesięcznej płatności w celu nałożenia kary finansowej na Twoje konto. Ten pożyczkodawca jest pożyczkodawcą drapieżników, unikaj za wszelką cenę.

nigdy nie wysłali mi mojego miesięcznego wyciągu, abym mógł zapłacić moje konto amazon wykonałem kilka połączeń i e-maili nadal nie mam wyciągu przez 5 miesięcy, kiedy dzwonię, rozłączają się, teraz mój kredyt jest spieprzony

Byłem w trakcie kupowania hoiseast rok i wcześniej zapłaciłem moją kartę kredytową. Bez pozwolenia uruchomili kredyt, zamknęli moją starą kartę Wal-Mart i wysłali nową MasterCard. To prawie powodowało problemy z kupnem domu, ale musiałem udowodnić, że nie otworzyłem żadnych nowych kont. Miałem to konto w Wal-Mart przez 7 lub 8 lat i nigdy nie miałem opóźnionej płatności. Skorzystałem z karty w lipcu 2018 roku i zapomniałem o płatności za sierpień. Wstrzymali moją kartę, próbując dokonać zakupu za 300,00, tego samego dnia, kiedy dokonałem płatności 100,00, która nie została zaksięgowana. Zadzwoniłem do nich i powiedziałem im, co się stało, ale wydawało się, że ich to nie obchodzi. We wrześniu dokonałem kolejnej płatności, aby nadrobić zaległą płatność. W październiku zmniejszyli moją linię kredytową do 1/2 i powiedzieli, że to z powodu obraźliwego kredytu. Kilka rachunków medycznych wpłynęło na nasz kredyt na mniej niż 50.00, które są przedmiotem sporu. Punktacja kredytowa wciąż 705. Próbowałem zadzwonić i porozmawiać, ale wydawało się, że to nie obchodzi. Więc w ciągu 8 lat miałem jedną spóźnioną płatność i zasłużyłem na takie traktowanie. Nie zawsze używam swojej karty podczas zakupów w klubie Walmart / sams i jestem pewien, że patrząc na kwotę, jaką tam wydam w ciągu roku, to kilka tysięcy dolarów. Nie mogę uwierzyć, że Walmart pozwoliłby na takie traktowanie klientów. Powinienem zamknąć moje konto, gdy prawie zrujnowali mój zakup domu. Dałem im drugą szansę, ale nie chcieli mi dać.Nie zawsze korzystam z karty podczas zakupów w klubie Walmart / sams i jestem pewien, że patrząc na kwotę, jaką tam wydam w ciągu roku, to kilka tysięcy dolarów. Nie mogę uwierzyć, że Walmart pozwoliłby na takie traktowanie klientów. Powinienem zamknąć moje konto, gdy prawie zrujnowali mój zakup domu. Dałem im drugą szansę, ale nie chcieli mi dać.Nie zawsze korzystam z karty podczas zakupów w klubie Walmart / sams i jestem pewien, że patrząc na kwotę, jaką tam wydam w ciągu roku, to kilka tysięcy dolarów. Nie mogę uwierzyć, że Walmart pozwoliłby na takie traktowanie klientów. Powinienem zamknąć moje konto, gdy prawie zrujnowali mój zakup domu. Dałem im drugą szansę, ale nie chcieli mi dać.

Oni nie fu $ & @ ing przestać nazywać świętą sh! T frajerów krwi. Elita ma więcej pieniędzy, niż może wydać w ciągu tysiąca żywotów i nęka ludzi z powodu drobnych bzdur. Chciwy j’s.

Od ponad dwóch lat próbuję rozwiązać problem z bankiem Synchrony. odcięli moje konto Amazon i zabrali moje główne członkostwo oraz wszystkie moje cyfrowe rzeczy przechowywane na Amazon oraz moje warentee’s. Uniemożliwiono mi pokazanie, że nigdy nie zamawiałem telefonu, który podobno zamówiłem. Nigdy nie rozmawiam z nikim

Mam 3 karty z Synchrony Bank (Lowes, QVC i Conns) i stale zmniejszają mój limit kredytowy. Oświadczają, że przeprowadzają okresowe kontrole zdolności kredytowej. Niedawno zamknęli moją kartę QVC bez salda i bez płatności, co spłaciłem w maju tego roku. Dokonuję płatności zmniejszają mój limit kredytowy.

Synchrony Bank systematycznie zmniejszał wartość mojej karty kredytowej Małżonków… .stwierdzając, że z powodu raportów kredytowych nękają nas twierdząc, że napisaliśmy (2) złe czeki, jeden był prawdziwy, ale drugi był spowodowany usterką w sklepie KOHLS i wyczyścili nasze sprawdzanie konta… .Dostaliśmy wszystkie papiery i wszystko zostało wyjaśnione… nie przegapiliśmy żadnych płatności i je opłacamy. kilka miesięcy temu, latem, zmniejszyli jego linię kredytową o 1000,00. Więc zacząłem płacić więcej, cóż, oni znowu zmniejszyli bez wyjaśnienia….

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy