Co 20-latek powinien robić, żeby potem osiągnąć sukces?

Milioner wyjaśnia, jak przygotował się, by osiągnąć sukces według trzydziestce

Startupowiec i inwestor Gary Vaynerchuk osiągnął sukces, kilkunastokrotnie zwiększając przychody rodzinnego biznesu związanego spośród winami i zakładając królestwa medialne. Milioner opowiada, jakie możliwości zrobił, mając ponad dwadzieścia lat, by dekadę potem przekuć to w zwycięstwo.

Vaynerchuk to inwestor, mówca, autor książek. Urodził się w 1975 roku kalendarzowego w Babrujsku na terenie dzisiejszej Białorusi, a wychowywał się w New Jersey w USA.

Mając 24 lata, Gary Vaynerchuk przejął zarządzanie rodzinną firmą, sprzedającą wina w New Jersey. Gdy stanął w czele Wine Library, korporacja notowała rocznie 3 mln dolarów przychodu. W przeciągu kilku lat udało mu się zwiększyć wpływy do 60 mln dolarów rocznie. Biznesmen potem napisał też bestseller "Crush It" i założył agencję marketingową VaynerMedia, która spodziewa się w tym roku wytworzyć ponad 125 mln dolarów przychodu.

Inwestor był gościem Alyson Shontell, redaktorki amerykańskiego Busineess Insidera przy odcinku z serii podcastów "Sukces! Jak to zrobiłem". Prowadząca zapytała go: "Co zrobiłeś, gdy miałeś ponad 20 lat, by ukierunkować się na sukces jak i również naprawdę uderzyć po trzydziestce? ".

Vaynerchuk spędzał niemal każdą sobotę po pracy

- Zrobiłem sobie przerwę i nauczyłem się fachu - odpowiedział Vaynerchuk. Zaraz dodał:

Dam wam dobry przykład: nie posiada zbyt wielu 20-latków, którzy mogliby powiedzieć, że pracowali w każdą sobotę, kiedy byli po dwudziestce. Ja to robiłem. Pracowałem od momentu 50 do 52 sobót rocznie, mając od 22:00 do 29 lat, tak długo jak nie poznałem mojej żony. Wtedy zacząłem budować pewny poziom równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.

Co dokładnie robił po te soboty? - Docierałem do Wine Library na temat godz. 7. 30 o świcie i wchodziłem tam dzięki siedem, osiem lub dziewięć godzin. Po prostu pracowałem - powiedział - Budowałem kadrę zarządzającą, próbowałem win, budowałem stronę internetową, nauczyłem się Google AdWords. Po prostu pracowałem.

Gary Vaynerchuk powiedział w rozmowie z Shontell, że wówczas gdy krytycy wytykają mu, hdy promuje tylko siebie, w takim przypadku wskazuje na wszystkie czasy spędzone w cieniu, zanim stał się osobowością YouTube’a, gromadzącą miliony obserwujących w social mediach (na danym Twitterze śledzi go więcej niż milion osób).

Trzeba, że poświęcą cztery sekundy na ponowne poszukiwania jak i również zrozumieją, że nie powiedziałem ani jednego słowa, dopóki nie byłem w połowie trzydziestki i nie zbudowałem już ogromnego biznesu.

Vaynerchuk prowadzi na YouTube format "#AskGaryVee Show", gdzie współgra na pytania zadawane przy mediach społecznościowych w charakterystyczny, spontaniczny sposób. Systematycznie występuje jako mówca na globalnych konferencjach odnośnie przedsiębiorczości i technologii.