Napraw problemy z terminalem karty kredytowej

Author:
17 lutego 2021
Category: Jeśli Twoja

Konfiguracja terminala karty kredytowej może być szybka i łatwa, ale czasami możesz potrzebować dodatkowej ręki. Zapoznaj się z poniższymi wskazówkami, a jeśli nadal potrzebujesz pomocy, przeszkolimy Cię.

Podłączanie szybkiego terminala karty kredytowej

Jeśli masz trudności z pobieraniem oprogramowania lub przesyłaniem transakcji, sprawdź następujące kwestie:

  • Sprawdź, czy kable są dobrze podłączone do odpowiedniego portu w terminalu i routerze.
  • Upewnij się, że pomarańczowa i zielona lampka terminala karty kredytowej jest włączona (świeci się). Te lampki mogą znajdować się tam, gdzie kabel Ethernet kategorii 5 (Cat 5) jest podłączony do terminala lub na ekranie terminala.Spróbuj ponownie uruchomić router i / lub terminal.
    • Odłącz kabel zasilający od terminala i routera.
    • Odłącz kable CAT 5 łączące sprzęt.Odczekaj około 30 sekund. Ponownie podłącz kable i zasilanie urządzeń od ściany do terminalu.Odczekaj 60 sekund, aż aplikacja terminalowa uruchomi się ponownie i nawiąże połączenie z routerem. Jeśli Twoja placówka korzysta z tego samego routera do łączenia się z komputerem, powinieneś spróbować odwiedzić witrynę internetową, aby sprawdzić, czy router działa prawidłowo.Na koniec, aby sprawdzić, czy port działa poprawnie, podłącz kabel terminala Cat 5 do portu routera.Podłączanie terminala telefonicznego

      Jeśli masz trudności z pobieraniem oprogramowania lub przesyłaniem transakcji, sprawdź następujące kwestie:

      • Upewnij się, że przewód telefoniczny jest podłączony do odpowiedniego portu terminala karty kredytowej oraz do gniazdka ściennego lub rozgałęźnika. Podłącz zwykły telefon do gniazdka ściennego lub rozdzielacza, aby upewnić się, że słychać sygnał wybierania.
      • Przenieś terminal do innego gniazdka ściennego lub linii telefonicznej i ponów próbę połączenia.Potwierdź, że używasz w terminalu prawidłowego kodu dostępu do centrali (np. Wybierając najpierw „9, aby połączyć się z linią zewnętrzną). Czasami dodanie pauz przed numerem telefonu może rozwiązać problemy z komunikacją.Upewnij się, że funkcja połączeń oczekujących jest wyłączona, ponieważ może to zakłócić komunikację.Rozwiązywanie problemów z usługami cyfrowymi

        Firmy telekomunikacyjne coraz częściej oferują wyłącznie usługę telefoniczną Voice over Internet Protocol (VoIP), która konwertuje tradycyjne analogowe sygnały audio na dane cyfrowe do transmisji przez Internet. Zamiast standardowej analogowej linii telefonicznej możesz zdecydować się na użycie komunikacji VoIP do przetwarzania transakcji. Ale powinieneś wcześniej zdawać sobie sprawę z tych ograniczeń:

        • Usługi VoIP mogą napotkać problemy podczas pobierania. Widzieliśmy, że pobieranie napotykało pewne trudności z pomyślnym zakończeniem, w zależności od ilości informacji przesyłanych do urządzenia płatniczego.
        • Jeśli korzystasz z urządzenia do płatności tylko przez wybieranie z komunikacją VoIP, może być konieczne zlokalizowanie analogowej linii telefonicznej w celu pobrania.Jeśli używasz urządzenia z podwójną komunikacją, które jest obecnie ustawione na wybieranie z komunikacją VoIP, zaleca się, aby:
          • Pobieranie odbywa się przy użyciu komunikacji opartej na protokole IP (szybkiej) lub
          • Pobieranie odbywa się za pomocą analogowej linii telefonicznej. Usługi VoIP mogą mieć problemy z wykonywaniem transakcji. Nie wszystkie usługi VoIP są zgodne z samodzielnymi urządzeniami POS. Zalecenia producenta mówią o korzystaniu z analogowej linii telefonicznej.W przypadku problemów z komunikacją VoIP zaleca się:

            • Wykonujesz transakcje za pomocą komunikacji opartej na protokole IP (szybkiej) lub
            • Dokonujesz transakcji za pomocą analogowej linii telefonicznej. Co zrobić, jeśli nie możesz przetworzyć transakcji

              Najpierw zapoznaj się z informacjami na tej stronie internetowej, aby ustalić, czy możesz samodzielnie obsługiwać swój terminal. Nasza strona pomocy technicznej może zawierać odpowiedź, której potrzebujesz. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, skontaktuj się z Help Desk pod numerem 800.934.7717. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi w menu połączenia, aby uzyskać pomoc techniczną.

              Jeśli korzystasz z systemu punktu sprzedaży obsługiwanego przez zewnętrznego sprzedawcę / dostawcę usług, powinieneś skontaktować się z tą firmą, aby poprosić o pomoc.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy