Często Zadawane Pytania

Author:
17 lutego 2021
Category: American Express

PO REZERWACJI

Zarezerwowałem samochód i otrzymałem numer potwierdzenia. Czy jest jeszcze coś, co muszę zrobić przed odebraniem?

Jeśli otrzymałeś numer rezerwacji (np. 4321-1234-ZA-1), Twój wypożyczony samochód został zarezerwowany i potwierdzony. Nie pozostaje ci nic innego, jak tylko ją zebrać.

Czego będę potrzebować przy odbiorze samochodu?

Odbierając samochód, musisz mieć:

  • Karta kredytowa na nazwisko kierowcy
  • Ważne prawo jazdy

Jeśli zapłaciłeś z góry za wynajem samochodu, będziesz musiał przedstawić tę samą kartę kredytową, której użyłeś do wynajmu, a także przedpłacony voucher (chyba że określono, że nie jest wymagany żaden kupon).

Międzynarodowe osoby odwiedzające RPA również będą musiały przedstawić ważny paszport.

Kiedy mam zapłacić za wypożyczony samochód?

Przy odbiorze pojazdu możesz zapłacić online lub w kasie wypożyczalni za pomocą karty Visa, Mastercard, American Express, Diners i hybrydowych kart czekowych (karty debetowe nie są akceptowane). Jeśli zapłaciłeś online, nie zapomnij zabrać ze sobą tej samej karty, którą dokonałeś rezerwacji podczas odbioru wypożyczonego samochodu.

W punkcie wynajmu po prostu przechowujemy kwotę autoryzacyjną na Twojej karcie kredytowej, która zostanie obciążona ostateczną kwotą dopiero po zwrocie samochodu.

Czy Avis pobiera depozyt na moją kartę kredytową?

Podczas odbierania wynajętego samochodu Avis zablokuje Twoją kartę kredytową. Kwota zależy od tego, czy zdecydowałeś się zapłacić z góry przy rezerwacji pojazdu, czy później bez recepty.

  • Jeśli zapłaciłeś z góry, blokujemy Twoją kartę na pokrycie kosztów wszelkich dodatków, paliwa i usług, za które jeszcze nie zapłacono.
  • Jeśli zdecydujesz się zapłacić później, będziemy ponosić pełny koszt wynajmu wraz z dodatkami i szacunkowy koszt zbiornika paliwa.

Wyjaśnienie kwoty autoryzacji

Podczas odbioru samochodu

  • Avis prosi Twój bank o zarezerwowanie blokady środków na Twojej karcie.
  • Twój bank zazwyczaj przedstawia tę transakcję jako oczekującą, która zmniejsza ilość pieniędzy, które możesz wydać. Może się to wydawać obciążeniem Twojego wyciągu, ale tak nie jest.
  • Nie obciążamy Twojej karty. Żadne środki nie są pobierane z Twojego konta.
  • To wstrzymanie będzie szacowanym kosztem wypożyczenia (łącznie ze zbiornikiem paliwa i dodatkami) pomniejszonym o wszelkie kwoty zapłacone z góry.

Przy zwrocie samochodu

  • Po obciążeniu karty kwotą faktury blokada zostanie zwolniona przez bank.
  • Ponieważ było to tymczasowe wstrzymanie, które nie zostało obciążone, zwrot środków nie zostanie pokazany jako transakcja na wyciągu, zamiast tego zwiększy się dostępne saldo.
  • W zależności od banku może minąć do 30 dni, zanim zostanie to odzwierciedlone na saldzie konta.
  • Nie mamy wpływu na czas zwolnienia blokady.

Skontaktuj się ze swoim bankiem, jeśli masz pytania dotyczące blokady autoryzacji.

Jeśli wynajmujesz na weekend, zostanie pobrana dodatkowa „autoryzacja weekendowa na czas trwania wynajmu w następujący sposób:

  • Coastal Branches – R3,500 (we wszystkich grupach samochodów)
  • Oddziały śródlądowe – 7500 RZ w grupach samochodów AE i 10000 R w grupach samochodów F – N

Dodatkowa autoryzacja weekendowa zostanie zwolniona z lokalizacji na lotniskach po przedstawieniu ważnej karty pokładowej / wydruku biletu lotniczego oraz dla wszystkich klientów Avis Preferred.

Pamiętaj, aby uwzględnić kwotę, która będzie obciążona Twoją kartą kredytową, abyś miał wystarczająco dużo środków na podróż.

Co otrzymam przy kasie?

Podczas odbioru wynajętego samochodu Ambasador marki Avis zaoferuje następujące dodatkowe opcje:

  • Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków
  • Zwolnienie z odpowiedzialności za uszkodzenia szyby przedniej i opon
  • Super Waivers (jeśli nie zarezerwowałeś jeszcze taryfy Super Waiver Inclusive)

Chociaż zalecamy ich zakup, nie są one obowiązkowe.

Czy mogę zamówić konkretną markę i model pojazdu przed wypożyczeniem?

Dołożymy wszelkich starań, aby spełnić Twoje życzenie, jednak nie możemy zagwarantować konkretnej marki lub modelu pojazdu.

Czy jest opłata za anulowanie lub niestawienie się?

Jeśli zapłaciłeś za wynajem z góry i anulowałeś rezerwację, opłata za anulowanie zostanie naliczona w następujący sposób:

  • Co najmniej 3 pełne dni przed „odbiorem – niższa z (i) pełnej kwoty, którą nam zapłaciłeś, lub (ii) R425,00.
  • Mniej niż 3 pełne dni przed „odbiorem – niższa z wartości (i) pełnej kwoty, którą nam zapłaciłeś, lub (ii) 3 dni rezerwacji.
  • W dniu odbioru lub jeśli nie anulujesz rezerwacji i nie stawisz się – brak zwrotu pieniędzy. Zatrzymamy pełną kwotę.


Jeśli zdecydowałeś się zapłacić za wynajem podczas odbioru pojazdu, nie będzie opłaty za anulowanie, jeśli anulujesz przed „ odbiorem ”, ale jeśli nie odbierzesz pojazdu bez anulowania opłaty za „ brak anulowania ” w wysokości R425,00 będzie być obciążony.

Avis Prestige

Uwaga – jeśli zarezerwowałeś pojazd Avis Prestige, zostaną naliczone następujące opłaty za anulowanie:

  • Anulowanie lub zmiana daty wymeldowania i wymeldowania na mniej niż 7 dni przed wymeldowaniem spowoduje naliczenie opłaty anulacyjnej w wysokości do 50% potwierdzonego wynajmu.
  • Jeśli Twój wynajem zostanie potwierdzony w okresie anulowania, w przypadku anulowania zostaną naliczone pełne opłaty.
  • Po rozpoczęciu wynajmu pełna liczba zarezerwowanych dni zostanie obciążona, jeśli pojazd zostanie zwrócony wcześniej.

Czy mogę przedłużyć wypożyczenie po odebraniu samochodu?

Tak, wszystko, co musisz zrobić, to skontaktować się z Avis, a my przedłużymy Twój wynajem samochodu do podanej daty i godziny. W przypadku przedłużenia wynajmu na Twojej karcie kredytowej zostanie natychmiast zarezerwowana dodatkowa autoryzacja na pokrycie dodatkowych kosztów.

Co muszę zrobić, jeśli mam wypadek?

Jeśli miałeś wypadek, musisz przede wszystkim zadbać o siebie i swoich pasażerów. Jeśli są jakieś obrażenia, natychmiast skontaktuj się ze służbami ratunkowymi.

Kiedy możesz zadzwonić do całodobowej infolinii Avis Roadside and Emergencyencies pod numerem 0800 001 669 lub +27 11 387 8432, aby zgłosić wypadek. W razie potrzeby zapewnimy pomoc służb ratowniczych i zorganizujemy holowanie pojazdu.

W przypadku wszystkich wypadków należy postępować zgodnie ze standardowymi procedurami, prosimy o podanie wszystkich danych osób trzecich i zgłoszenie wypadku policji. Zalecamy również zrobienie zdjęć wypadku, aby pomóc w dochodzeniu roszczenia.

Co mam zrobić, jeśli mój wypożyczony samochód się zepsuje?

Niestety, z natury każdego pojazdu od czasu do czasu zdarzają się usterki mechaniczne.

Jeśli Twój wypożyczony samochód się zepsuje, zadzwoń do całodobowego centrum Avis Roadside and Emergency pod numer 0800 001 669 lub +27 11 387 8432, gdzie agenci są w gotowości, aby Ci pomóc.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy