Co oznacza dzisiejszy debet w banku związkowym

Author:
17 lutego 2021
Category: Nasz Zespół

Szukasz pomocy dotyczącej swojego konta? Wybierz jedną z poniższych kategorii i tematów, aby znaleźć odpowiedzi na swoje pytania.

Bankowość internetowa i mobilna

Dowiedz się więcej na te tematy

Bankowość internetowa z Quicken® i QuickBooks®

Czy są wersje demonstracyjne bankowości internetowej?

Jakie funkcje oferuje ta usługa?

Dzięki bankowości internetowej możesz płacić rachunki; przekazywać środki między rachunkami Union Bank; przekazywać środki z i na zewnętrzne rachunki bankowe; konfigurować i zarządzać alertami; zmienić informacje w profilu klienta; aktywować i zarządzać swoją kartą bankomatową / debetową; i przeglądać salda konta, transakcje, wyciągi, płatne czeki, zdeponowane czeki i pokwitowania wpłaty.

Jak mam zacząć?

Możesz zarejestrować się w bankowości internetowej już dziś, jeśli masz konto czekowe, oszczędnościowe lub konto na rynku pieniężnym Union Bank lub usługi inwestycyjne UnionBanc

(UBIS) Portfolio Connection®

konto. Możesz uzyskać natychmiastowy dostęp do bankowości internetowej za pomocą karty debetowej lub bankomatowej i numeru PIN lub numeru PIN do bankowości telefonicznej. Zarejestruj się teraz, aby rozpocząć.

Obejrzyj wideo, aby zobaczyć, jak po raz pierwszy zarejestrować się w bankowości internetowej.

Jeśli nie mam karty debetowej lub bankomatowej Union Bank, czy nadal mogę zarejestrować się w bankowości internetowej?

Tak. Możesz również zarejestrować się za pomocą numeru PIN do bankowości telefonicznej, który można uzyskać w oddziale. Jeśli nie masz karty debetowej lub bankomatowej Union Bank ani numeru PIN do bankowości telefonicznej, nadal możesz zarejestrować się w bankowości internetowej tutaj. Po rejestracji wyślemy Ci pocztą identyfikator użytkownika i tymczasowe hasło.

Jakie jest moje hasło?

Twoje hasło do bankowości internetowej to kombinacja wybranych przez Ciebie liter i cyfr. Jest niezależny od numeru PIN.

Do jakich kont mogę uzyskać dostęp za pomocą bankowości internetowej?

  • Sprawdzanie kont
  • Rachunki rynku pieniężnegoKonta oszczędnościoweRachunki Portfolio Connection z UnionBanc Investment Services, spółki zależnej Union BankDepozyty czasoweIndywidualne konta emerytalneKredyty hipotecznePożyczki konsumenckieLinie kredytoweRachunki rezerw gotówkowychJak mogę zmienić swój adres?

    Zaloguj się do bankowości internetowej, przejdź do Profilu i wybierz Zmień adres. Lub zadzwoń do nas pod numer 1-800-238-4486 i porozmawiaj z przedstawicielem obsługi klienta.

    Jaka jest moja nazwa użytkownika?

    Twoja nazwa użytkownika to niepowtarzalny identyfikator, który może być kombinacją liter i cyfr, które wybierzesz, aby nas zidentyfikować, logując się do bankowości internetowej.

    Co mam zrobić, jeśli zapomnę hasła?

    Kliknij łącze Nie pamiętam hasła na stronie hasła. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby wybrać nowe hasło.

    Jak mogę zmienić swoje hasło?

    Zaloguj się do bankowości internetowej, przejdź do profilu, a następnie wybierz opcję Zmień hasło.

    Komu mogę zapłacić za pomocą Online Bill Pay?

    Możesz dokonać płatności na rzecz dowolnej osoby, firmy lub sprzedawcy mającego adres w Stanach Zjednoczonych. Zdecydowanie odradzamy korzystanie z Bill Pay do płacenia jakiejkolwiek agencji rządowej, która może obejmować między innymi podatki, agencje lokalne, stanowe i federalne, które mogą wymagać, aby do tych płatności dołączono kupony. Union Bank nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek kary wynikające z opóźnionych lub brakujących płatności na rzecz podmiotu rządowego.

    Kiedy płatności rachunków online są pobierane z mojego konta?

    Zaplanowane płatności są wypłacane na jeden z trzech sposobów:

    • „Elektroniczne – wysyłane w Twoim imieniu przez naszego procesora płatności. Twoje konto zostanie obciążone w wybranym przez Ciebie dniu „Przylot do.
    • „Czek – wysłany pocztą w Twoim imieniu przez naszego procesora płatności. Twoje konto zostanie obciążone w wybranym przez Ciebie dniu „Przylot do.„Wersja robocza – wysłana pocztą w Twoim imieniu przez naszego procesora płatności. Wersje robocze są bardzo podobne do wypisanych samodzielnie czeków. Są dostarczane przed datą „Dostarczenie do i obciążane są z Twojego konta, gdy odbiorca wpłaci lub zrealizuje weksel do zapłaty.Co się stanie, jeśli płatność nie zostanie zrealizowana na czas lub sprzedawca jej nie otrzyma?

      Zadzwoń do sprzedawcy, aby sprawdzić, czy płatność została odebrana. Jeśli nie, zaloguj się do bankowości internetowej, a następnie sprawdź status płatności. Jeśli masz pytania lub chcesz złożyć reklamację, zadzwoń do nas pod numer 1-800-238-4486, podając informacje. Skontaktujemy się z Twoim sprzedawcą, zbadamy problem i przedstawimy rozwiązanie w ciągu dziesięciu dni roboczych.

      Jak mogę dowiedzieć się więcej o opłacaniu rachunków online?

      Zobacz nasze filmy instruktażowe dotyczące płatności rachunków online tutaj.

      Z jakich kont mogę opłacać rachunki?

      Usługa Bill Pay jest dostępna dla każdego rachunku czekowego Union Bank lub rachunku rynku pieniężnego, a także dla konta UBIS Portfolio Connection z UnionBanc Investment Services. Należy pamiętać, że istnieją ograniczenia transakcji na kontach rynku pieniężnego. Mogą obowiązywać opłaty za nadmierną aktywność. Transakcje z wykorzystaniem konta UBIS Portfolio Connection mogą wiązać się z likwidacją posiadanego portfela, jeśli na rachunku UBIS Portfolio Connection nie ma wystarczającej ilości niezainwestowanych środków pieniężnych na pokrycie żądanej transakcji. Likwidacje te pociągną za sobą standardowe opłaty maklerskie. Mogą obowiązywać opłaty za usługi specjalne, takie jak płatności tego samego lub następnego dnia.

      Jakie przelewy mogę wykonać?

      Możesz przesyłać środki na lub z kwalifikujących się rachunków Union Bank, których jesteś właścicielem. Możesz również ustawić przelewy zewnętrzne do iz rachunków czekowych, oszczędnościowych lub rynku pieniężnego, które posiadasz. Klienci indywidualni mogą również przesyłać środki na konta, których nie są właścicielami, czy to w Union Bank, czy w innych instytucjach finansowych. Możesz wykonywać przelewy jednorazowe lub cykliczne, a nawet zaplanować wiele przelewów naraz, aby zaoszczędzić czas. Mogą obowiązywać opłaty za usługi specjalne, takie jak transfery tego samego lub następnego dnia.

      Czy istnieje ostateczny termin na transfery?

      Większość przelewów można wykonać do północy każdego dnia roboczego. Przelewy do lub z posiadanych kont zewnętrznych należy przesłać do godziny 22:00 czasu pacyficznego. Przelewy przesłane po godzinach granicznych są inicjowane następnego dnia roboczego.

      W jaki sposób Union Bank chroni moje dane?

      Aby chronić wszystkie informacje finansowe i osobowe, Union Bank:

      • Wymaga identyfikatora użytkownika
      • Zadaje pytania kontrolne, aby potwierdzić tożsamość klientaUżywa bezpiecznego szyfrowania SSL dla wszystkich sesji bankowości internetowejPrzechowuje wszystkie dane konta w bezpiecznych systemach bankowychZapewnia, że ​​wiadomość e-mail otrzymana przez bank jest widoczna dla upoważnionych pracowników Union BankUżywa systemów, które chronią wszystkie informacje finansowe i osobiste, i są oparte na standardowych funkcjach bezpieczeństwaZ jakiej przeglądarki internetowej mam korzystać?

        Obsługujemy większość obecnych i popularnych przeglądarek internetowych z 256-bitowym szyfrowaniem. Zobacz nasze wymagania dotyczące komputera, aby uzyskać szczegółowe informacje.

        Jak bezpieczna jest ta usługa? Skąd mam wiedzieć, że moje informacje są chronione?

        Nasz zespół specjalistów ds. Bezpieczeństwa technicznego Union Bank nieustannie pracuje nad tym, aby wszystkie transakcje finansowe, transmisje danych i komunikacja pozostały w pełni bezpieczne, akceptując tylko przeglądarki z 256-bitowym szyfrowaniem.

        Co to jest szyfrowanie?

        Systemy szyfrowania zakłócają komunikację elektroniczną i informacje oraz pozwalają użytkownikom komunikować się w Internecie z pewnością siebie, wiedząc, że ich bezpieczeństwo i prywatność są chronione. Używamy 256-bitowego szyfrowania, które zapewnia potężną ochronę transakcji internetowych.

        Czy mogę korzystać z bankowości internetowej na smartfonie lub iPadzie?

        Tak, możesz uzyskać dostęp do bankowości mobilnej na dwa sposoby:

        • Aby uzyskać szybszy dostęp, pobierz naszą bezpłatną aplikację do bankowości mobilnej na iPhone®, iPad®, BlackBerry® lub Android
        • Możesz również przejść bezpośrednio do naszej witryny mobilnej z telefonu komórkowego lub iPada, wpisując unionbank.comKiedy mogę uzyskać dostęp do bankowości internetowej?

          Wszystkie funkcje bankowości internetowej są dostępne przez cały czas, z wyjątkiem aktualizacji systemu. Zwykle występują one w następujący sposób (PT):

          • Niedziela od 12:00 do 6:00
          • Pierwszy poniedziałek każdego miesiąca od 2:00 do 3:30Czy są inne sytuacje, w których system może być niedostępny?

            Dostęp do usługi może być również niedostępny bez powiadomienia z następujących powodów:

            • Nieplanowana konserwacja z powodu nieprzewidzianych problemów
            • Awaria systemu spowodowana zdarzeniami, takimi jak trzęsienia ziemi, pożary, powodzie, awarie komputerów, przerwy w świadczeniu usług telefonicznych lub przerwy w dostawie prąduJak wcześnie mogę uzyskać dostęp do zaktualizowanego salda konta i informacji o transakcjach?

              Union Bank aktualizuje informacje o Twoim koncie do 6:00 (czasu pacyficznego) od wtorku do piątku oraz do 8:00 (czasu pacyficznego) w soboty, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Nie ma aktualizacji w niedzielę i poniedziałek. Wszystkie transakcje zakończone w sobotę, niedzielę i poniedziałek są uwzględniane we wtorkowej porannej aktualizacji.

              Jaka jest opłata za bankowość internetową?

              Nie ma żadnych opłat za rejestrację w bankowości internetowej lub online BillPay. Mogą obowiązywać opłaty za usługi specjalne, takie jak przelewy lub płatności tego samego lub następnego dnia.

              Bankowość internetowa z Quicken® i QuickBooks®

              Bankowość z Quicken® lub QuickBooks®

              Klienci Union Bank®, którzy są użytkownikami pakietów oprogramowania Quicken lub QuickBooks, mają wiele dostępnych metod korzystania z tych produktów w celu uzyskania dostępu do informacji o koncie Union Bank®, w tym Web Connect i Express Web Connect. Należy pamiętać, że obsługiwane są tylko ostatnie 3 wersje oprogramowania.

              Ta metoda umożliwia klientom ręczne pobieranie plików z usługi bankowości internetowej Union Bank w celu rejestrowania ich transakcji i sald kont. Union Bank zaleca to podejście do pobierania danych konta. Zalecamy również, aby klienci korzystali z usługi bankowości internetowej Union Bank w celu opłacania rachunków i dokonywania przelewów. Kliknij tutaj, aby zarejestrować się w bankowości internetowej Union Bank.

              Express Web Connect

              Dzięki tej metodzie klienci wprowadzają identyfikator i hasło użytkownika bankowości internetowej Union Bank bezpośrednio do oprogramowania Quicken lub QuickBooks Online. Oprogramowanie wykorzystuje te informacje, aby połączyć się bezpośrednio z usługą bankowości internetowej Union Bank. Następnie oprogramowanie pobiera w imieniu klienta informacje o transakcji i saldzie konta. Ta usługa nie jest dostępna dla oprogramowania QuickBooks Desktop.

              Należy pamiętać, że przekazując swój identyfikator użytkownika i hasło do usług innych niż Union Bank, robisz to na własne ryzyko, ponieważ Union Bank nie ma kontroli nad bezpieczeństwem tych usług.

              Czy za Web Connect są pobierane opłaty?

              Union Bank nie pobiera opłat za Web Connect.

              Jak niezawodny jest Web Connect do pobierania danych?

              Web Connect okazał się bardzo skuteczną metodą pobierania danych.

              Jak rozpocząć korzystanie z Web Connect?

              Aby pobrać dane do Quicken lub QuickBooks, zaloguj się do bankowości internetowej, przejdź do „Szczegóły konta i wybierz „Pobierz szczegóły konta.

              Czy za Express Web Connect są pobierane opłaty?

              Union Bank nie pobiera opłat za Express Web Connect. Należy pamiętać, że ta usługa nie jest dostępna dla oprogramowania QuickBooks Desktop.

              Jak rozpocząć korzystanie z Express Web Connect?

              Nie musisz rejestrować się w Union Bank, aby korzystać z Express Web Connect. Możesz zacząć w oprogramowaniu Quicken lub QuickBooks Online. Usługa Express Web Connect nie jest dostępna dla oprogramowania QuickBooks Desktop.

              W Quicken przejdź do „Narzędzia i wybierz „Dodaj konto. Wyszukaj „Union Bank – Sieć, a następnie po wyświetleniu monitu wprowadź dane logowania do bankowości internetowej Union Bank.

              W programie QuickBooks Online przejdź do „Bankowość, następnie „Kanały bankowe, a następnie „Skonfiguruj kanał bankowy dla konta. W polu Enter Your Bank’s Name wpisz „Union Bank – Web dla swojej instytucji finansowej, a następnie po wyświetleniu monitu wprowadź swoje poświadczenia logowania do Union Bank Online Banking.

              Dlaczego moje oprogramowanie Quicken lub QuickBooks lub mint.com nie pobiera poprawnie informacji o moim koncie?

              Jeśli masz problemy z połączeniem swojego oprogramowania z Union Bank, upewnij się, że identyfikator użytkownika, hasło i nazwa banku są prawidłowe, a oprogramowanie Quicken lub QuickBooks jest aktualne. Musi być aktualizowany co najmniej raz na trzy lata, aby był zgodny z usługami online.

              Podczas korzystania z Express Web Connect Twoje dane logowania będą takie same, jak używane do logowania się do bankowości internetowej na www.unionbank.com. Bank będzie widoczny jako „Union Bank – Web w Quicken i QuickBooks Online. Należy pamiętać, że Union Bank nie zapewnia wsparcia technicznego dla tej usługi.

              Jeśli możesz się połączyć, ale masz problemy z pobieraniem, spróbuj utworzyć nowy plik i spróbuj pobrać ponownie. Pliki mogą ulec uszkodzeniu, gdy jest przechowywanych zbyt dużo danych. Zalecamy tworzenie nowego pliku co roku.

              Z kim mam się skontaktować w przypadku problemów z Express Web Connect?

              Jeśli napotkasz problemy z Express Web Connect, wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów i informacje kontaktowe można znaleźć na stronach www.quicken.com/support dla Quicken i https://quickbooks.intuit.com/learn-support/ dla QuickBooks Online.

              Union Bank nie jest w stanie zapewnić żadnego wsparcia technicznego dla tej usługi.

              Jak zarejestrować się w bankowości mobilnej?

              Jeśli jesteś klientem bankowości internetowej, nie jest wymagana rejestracja w bankowości mobilnej. Wystarczy pobrać aplikację Union Bank Mobile Banking ze swojego urządzenia mobilnego i zalogować się przy użyciu swojego identyfikatora bankowości internetowej i hasła. Aplikację można znaleźć w Apple App Store lub Google Play Store.

              Czy muszę być zarejestrowany w bankowości internetowej, aby korzystać z bankowości mobilnej?

              Tak, musisz być klientem bankowości internetowej. Gdy jesteś już klientem bankowości internetowej, nie jest wymagana rejestracja w bankowości mobilnej. Wystarczy pobrać aplikację Union Bank Mobile Banking ze swojego urządzenia mobilnego i zalogować się przy użyciu swojego identyfikatora bankowości internetowej i hasła. Aplikację można znaleźć w Apple App Store lub Google Play Store.

              Jakie są podstawowe wymagania mojego urządzenia mobilnego, aby korzystać z bankowości mobilnej?

              Zdecydowanie zalecamy zaktualizowanie urządzeń mobilnych do najnowszych dostępnych wersji systemu operacyjnego. Union Bank obsługuje następujące minimalne systemy operacyjne:

              • Android 4.0.3 i nowsze
              • iOS 10.3.3 i nowszeSkontaktuj się z operatorem komórkowym, aby uzyskać pomoc dotyczącą każdego z tych kroków. Pamiętaj, że możesz ponieść i ponosisz odpowiedzialność za wszelkie opłaty naliczone przez dostawcę usług telefonii komórkowej.

                Jak uzyskać dostęp do bankowości mobilnej?

                Pobierz aplikację Union Bank Mobile Banking na swoje urządzenie mobilne i zaloguj się za pomocą swojego identyfikatora bankowości internetowej i hasła. Aplikację można znaleźć w Apple App Store lub Google Play Store.

                Skąd mam wiedzieć, czy mogę uzyskać dostęp do bankowości mobilnej za pośrednictwem mojego urządzenia mobilnego?

                Jeśli masz urządzenie inteligentne, w tym iPhone’a, iPada lub urządzenie z Androidem, prawdopodobnie możesz skorzystać z bankowości mobilnej. Jeśli korzystasz ze starszego urządzenia, które nie zawiera funkcji zabezpieczeń wymaganych do korzystania z bankowości mobilnej, może być konieczne uaktualnienie do nowszego urządzenia, aby korzystać z bankowości mobilnej. Użytkownik może ponosić opłaty naliczone przez dostawcę usług bezprzewodowych i odpowiadać za nie.

                Czy potrzebuję nowej nazwy użytkownika i hasła do bankowości mobilnej?

                Nie, użyj tego samego identyfikatora użytkownika i hasła, których używasz do logowania się do bankowości internetowej podczas uzyskiwania dostępu do aplikacji bankowości mobilnej Union Banking.

                A jeśli potrzebuję lub chcę anulować bankowość mobilną?

                Wyłączenie bankowości mobilnej jest szybkie i łatwe. Zaloguj się do bankowości internetowej i przejdź do strony „Usługi. Wybierz opcję „Bankowość mobilna w menu „Działania i usługi transakcyjne, a następnie wybierz opcję „Wyłącz bankowość mobilną i kliknij przycisk „Prześlij.

                Jakie funkcje są dostępne w bankowości mobilnej?

                W ramach bankowości mobilnej dostępne są następujące funkcje:

                • Bezpieczne logowanie / wylogowywanie
                • Zobacz salda kontZobacz historię transakcjiCzeki depozytowePrzelewaj pieniądze między kontami Union Bank a rachunkami, które posiadasz w innych instytucjach finansowychZarządzaj rachunkami i płać je – dodawaj odbiorców, wyświetlaj rachunki elektroniczne i planuj płatnościWysyłaj pieniądze znajomym, rodzinie i usługodawcomZnajdź pobliskie biura bankowe Union Bank i bankomatyJaka jest różnica między aplikacją bankowości mobilnej a witryną bankowości internetowej?

                  Aplikacja Mobile Banking została zoptymalizowana pod kątem potrzeb naszych klientów i zapewnia łatwą w użyciu opcję w podróży.

                  Komu mogę płacić rachunki w bankowości mobilnej?

                  Za pomocą aplikacji Union Bank Mobile Banking możesz dokonać płatności na rzecz dowolnej osoby, firmy lub sprzedawcy z adresem w Stanach Zjednoczonych. Odbiorców można dodawać bezpośrednio przez aplikację. Zdecydowanie odradzamy używanie Bill Pay do płacenia jakiejkolwiek agencji rządowej, która może obejmować między innymi podatki, agencje lokalne, stanowe i federalne, które mogą wymagać dołączenia kuponów do tych płatności. Union Bank nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek kary wynikające z opóźnionych lub brakujących płatności na rzecz podmiotu rządowego.

                  Na jakich kontach Union Bank mogę wykonywać przelewy do / z bankowości mobilnej?

                  Będziesz mieć te same możliwości przelewu, co w bankowości internetowej. Możesz dokonywać przelewów na / z kont Union Bank i innych posiadanych rachunków. Możesz dokonać przelewu na konto Union Bank lub konto zewnętrzne, które nie jest własnością. Aby dodać konto, po prostu zaloguj się do bankowości internetowej. Aby dodać konto do przelewu, po prostu zaloguj się do bankowości internetowej, aby to zrobić.

                  Skąd mam wiedzieć, czy mój przelew lub opłata za rachunek została pomyślnie przesłana?

                  Po pomyślnym zakończeniu przelewu lub opłacenia rachunku na ekranie pojawi się komunikat potwierdzający. Komunikat potwierdzający zawiera kwotę transakcji, rachunki lub odbiorców transakcji oraz numer potwierdzenia. Jeśli nie otrzymasz wiadomości potwierdzającej, wybierz Bill Pay lub Transfer z menu Mobile Banking i poszukaj transakcji pod listą oczekujących pozycji. Możesz również skontaktować się z nami pod numerem 1-800-238-4486. Odwiedź stronę Kontakt, aby zapoznać się z naszymi aktualnymi godzinami pracy. Sobota: od 8:00 do 17:00

                  Czy mogę korzystać z bankowości mobilnej w dowolnym momencie?

                  Tak, bankowość mobilna jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem regularnego okresu utrzymywania Twoich usług online przez bank.

                  Czy mogę korzystać z wielu urządzeń mobilnych, aby uzyskać dostęp do bankowości mobilnej?

                  Tak. Możesz używać wielu urządzeń mobilnych do logowania się do aplikacji bankowości mobilnej, o ile aplikacja została pobrana na każde urządzenie z Apple App Store lub Google Play Store.

                  Dlaczego bankowość mobilna wydaje się powolna?

                  Szybkość połączenia może się różnić w zależności od różnych dostawców usług bezprzewodowych, różnych planów wykorzystania danych i różnych lokalizacji geograficznych. Jeśli odpowiedź jest powolna, skontaktuj się z dostawcą usług bezprzewodowych.

                  Ciągle tracę dostęp do mojego konta, kiedy próbuję zalogować się do aplikacji Mobile Banking. Dlaczego nie akceptuje moich danych logowania?

                  Używanie urządzenia mobilnego do wprowadzania danych wymaga trochę praktyki. W hasłach rozróżniana jest wielkość liter, więc upewnij się, że wprowadzasz hasło dokładnie tak, jak zostało skonfigurowane w bankowości internetowej. Jeśli Twoje hasło zaczyna się od małej litery, może być konieczne użycie klawisza Shift na urządzeniu mobilnym, aby zmienić domyślne ustawienie z wielkich liter. Ponadto niektóre urządzenia przenośne wymagają dodatkowego naciśnięcia klawisza Shift, aby wprowadzić cyfry zamiast liter. Wreszcie, jeśli korzystasz z T9 (przewidywany tekst), możesz chcieć tymczasowo wyłączyć go podczas wpisywania się.

                  Moje urządzenie mobilne pokazuje, że mam silny sygnał, ale nie mogę połączyć się z aplikacją Mobile Banking na moim urządzeniu. Co jest tego przyczyną?

                  Sygnał wyświetlany na urządzeniu mobilnym wskazuje, że telefon może nawiązywać połączenia. Aplikacja Mobile Banking wymaga sieci danych do wymiany danych. Opisany problem może wynikać z braku sygnału lub połączenia transmisji danych na urządzeniu mobilnym. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z dostawcą usług bezprzewodowych.

                  Jak bezpiecznie zakończyć sesję bankowości mobilnej?

                  Stuknij przycisk Wyloguj się, aby wylogować się z bankowości mobilnej, a następnie kliknij Tak.

                  Co się stanie, jeśli stracę komunikację / sygnał podczas transakcji?

                  Jeśli nie otrzymasz wiadomości potwierdzającej z powodu utraty sygnału, przejdź do opcji Bill Pay lub Transfer z menu Mobile Banking. Poszukaj transakcji pod listą oczekujących pozycji. Możesz również skontaktować się z nami pod numerem 1-800-238-4486. Odwiedź stronę Kontakt, aby zapoznać się z naszymi aktualnymi godzinami pracy.

                  Co muszę zrobić, jeśli otrzymam nowe urządzenie mobilne lub uaktualnię moje urządzenie do nowego modelu?

                  Musisz pobrać aplikację Union Bank Mobile Banking na swoje nowe urządzenie mobilne i zalogować się.

                  Co się stanie, jeśli stracę dostęp do bankowości mobilnej?

                  Przejdź do aplikacji bankowości mobilnej i wybierz opcję „Pomoc dotycząca logowania. W tym miejscu możesz wybrać opcję „Nie pamiętam hasła lub „Nie pamiętam identyfikatora użytkownika.

                  Co się stanie, jeśli zapomnę pytań testowych i odpowiedzi lub nie będę mógł korzystać z bankowości mobilnej, ponieważ wprowadziłem je nieprawidłowo?

                  Skontaktuj się z nami pod numerem 1-800-238-4486. Odwiedź stronę Kontakt, aby zapoznać się z naszymi aktualnymi godzinami pracy.

                  Czy bankowość mobilna jest tak samo bezpieczna, jak inne usługi online?

                  Korzystanie z bankowości mobilnej oferuje te same funkcje bezpieczeństwa i ochrony, co nasze inne usługi online, w tym szyfrowanie i pytania bezpieczeństwa. Użytkownicy bankowości mobilnej są chronieni przez:

                  • Systemy firewall i oprogramowanie do wykrywania włamań
                  • Szyfrowanie poufnych informacji, które chroni informacje przesyłane przez InternetUznane na całym świecie standardy bezpieczeństwa i najlepsze praktyki branżoweIdentyfikator użytkownika i hasło z wieloczynnikowymi zabezpieczeniamiOpcjonalnie: odcisk palca lub identyfikator twarzyJakie są wskazówki, jak zapewnić bezpieczeństwo mojej bankowości mobilnej?

                    Oto kilka wskazówek i ogólnych dobrych praktyk dotyczących bankowości na urządzeniu mobilnym:

                    • Pobierz i zastosuj aktualizacje zabezpieczeń dostarczone przez Apple i Google. Mają one na celu zapewnienie ochrony przed znanymi, możliwymi problemami dotyczącymi bezpieczeństwa.
                    • Aby zapobiec wirusom lub innym niechcianym problemom, nie otwieraj załączników z nieznanych lub niewiarygodnych źródeł.Nie instaluj pirackiego oprogramowania ani oprogramowania z nieznanych źródeł.Ochrona przed nieautoryzowanym dostępem do urządzenia mobilnego.Nie pozostawiaj swojego urządzenia mobilnego bez nadzoru podczas otwartej sesji bankowości mobilnej.Nigdy nie zapisuj swojej nazwy użytkownika i hasła na urządzeniu mobilnym, w notatkach ani w dowolnym miejscu na urządzeniu.Zawsze pamiętaj o prawidłowym wylogowaniu się, wybierając przycisk „Wyloguj się z menu po zakończeniu czynności związanych z Bankowością Mobilną.Uważaj na możliwość fałszywych wiadomości tekstowych lub multimedialnych (SMS / MMS). Bank nigdy nie prosi klientów ani nie zaprasza ich do logowania się do swojej bankowości mobilnej za pośrednictwem wiadomości SMS / MMS.Pamiętaj o potencjale fałszywych aplikacji bankowości mobilnej.Zachowaj ostrożność podczas jailbreakingu lub rootowania urządzenia.Co się stanie, jeśli zgubię urządzenie mobilne?

                      Żadne informacje finansowe z Union Bank nie zostaną zapisane na Twoim urządzeniu mobilnym w ramach naszej aplikacji Mobile Banking. Nie zapisuj obrazów podczas sesji bankowości mobilnej na urządzeniu mobilnym.

                      Aby zapewnić dodatkowe bezpieczeństwo, jeśli masz skonfigurowane logowanie odciskiem palca lub Touch / Face ID na zgubionym urządzeniu i masz aplikację Mobile Banking na innym urządzeniu, możesz przejść do menu „ Więcej ”, wybrać Logowanie odciskiem palca lub Touch / Face ID, a następnie wybierz „Zresetuj dane biometryczne ze wszystkich urządzeń.

                      Aby chronić swoje konta, do zalogowania się do bankowości internetowej w Internecie wymagane będzie uwierzytelnienie za pomocą nazwy użytkownika, hasła i pytania testowego.

                      Nie dodawaj swoich danych logowania do notatnika ani nie nagrywaj ich głosowo na urządzeniu mobilnym, ponieważ te informacje mogą zostać następnie uzyskane przez inne osoby. Jeśli to możliwe, chroń swoje urządzenie mobilne hasłem.

                      Klikając poniższy link, opuścisz witrynę Union Bank i wejdziesz na prywatną stronę internetową utworzoną, obsługiwaną i utrzymywaną przez inną niepowiązaną firmę. Łącząc się z witryną internetową tej prywatnej firmy, Union Bank nie promuje swoich produktów, usług ani polityk prywatności lub bezpieczeństwa. Jeśli akceptujesz towary lub usługi stron trzecich reklamowane na naszej stronie internetowej, strona trzecia może być w stanie zidentyfikować, że masz z nami relację (na przykład, jeśli oferta została złożona tylko za pośrednictwem naszej witryny).

                      Informacje, które ta prywatna firma gromadzi i przechowuje w wyniku Twojej wizyty w jej witrynie internetowej, oraz sposób, w jaki to robi, mogą różnić się od informacji, które gromadzi i przechowuje Union Bank. (Zapoznaj się z sekcją Prywatność i bezpieczeństwo, aby uzyskać informacje na temat ochrony prywatności, którą Union Bank zapewnia odwiedzającym swoją witrynę internetową). Jeśli podasz firmie informacje, ich wykorzystanie będzie podlegać polityce prywatności tej firmy. Zalecamy zapoznanie się z ich polityką gromadzenia informacji lub warunkami, aby w pełni zrozumieć, co gromadzi ta firma. Nie odpowiadamy za praktyki gromadzenia informacji w innych witrynach internetowych, które odwiedzasz, i zachęcamy do zapoznania się z ich polityką prywatności przed przekazaniem im jakichkolwiek danych osobowych.

                      Jeśli chcesz przejść do łącza docelowego, naciśnij Kontynuuj.

    We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy