Co jeśli biuro informacji kredytowej nie odpowie w ciągu 30 dni

Author:
17 lutego 2021
Category: Często Zadawane

Hej chłopaki, przepraszam, jeśli na to odpowiedź udzielono wcześniej, ale szukałem i nie mogłem znaleźć odpowiedzi.

Złożyłem spór do Transunion dotyczący niektórych kont, a strona statusu mówi, że ukończyli 2 z 4 pozycji i osiągną 30-dniowy okres za 5 dni.

Co się stanie, jeśli miną 30 dni? Co mam wtedy zrobić?

  • Wszystkie tematy forum
  • Poprzedni tematNastępny temat
  • Oznacz jako nowe
  • ZakładkaSubskrybujNiemySubskrybuj kanał RSSPermalinkWydrukowaćEmail do przyjacielaZgłoś nieodpowiednie treściWymóg FCRA polega na tym, aby zakończyli ponowne dochodzenie w ciągu 30 dni, ale jest to dość przejrzyste dla konsumenta.

    Następnie mają dodatkowe 5 dni roboczych, które mogą zająć do 8 dni kalendarzowych z weekendem i świętem, w którym mają wysłać Zawiadomienie o wynikach ponownego badania.

    Jeśli konsument wyśle ​​dodatkowe informacje do agencji ratingowej w okresie ponownego dochodzenia, okres ponownego dochodzenia wydłuża się do 45 dni.

    Jeśli zawiadomienie o wynikach ponownego dochodzenia jest wysyłane pocztą, dotarcie do skrzynki pocztowej konsumenta może zająć do 30 lub 45 dni + 8 + czas.

    Zatem wymóg ustawowy to nie tylko 30 dni, a naruszenie jest określane na podstawie daty wysyłki, a nie daty otrzymania.

    Jeśli nie dotrzymują terminów, naruszają. Możesz złożyć skargę do CFPB, a być może uderzą w nadgarstek.

    Możesz wnieść powództwo cywilne, ale najprawdopodobniej byłoby to zarezerwowane tylko dla rażących lub powtarzających się naruszeń.

    FCRA nie przewiduje wyraźnie ustalonych sankcji za późne rozstrzyganie sporów.

  • Oznacz jako nowe
  • ZakładkaSubskrybujNiemySubskrybuj kanał RSSPermalinkWydrukowaćEmail do przyjacielaZgłoś nieodpowiednie treściW porządku, będę o tym pamiętać. Dziękuję za informację!

  • Oznacz jako nowe
  • ZakładkaSubskrybujNiemySubskrybuj kanał RSSPermalinkWydrukowaćEmail do przyjacielaZgłoś nieodpowiednie treściNie mam zamiaru podbijać, ale prawdopodobnie powinienem był najpierw sprawdzić często zadawane pytania dotyczące sporów dotyczących transucji, ale na wypadek, gdyby ktoś również przeoczył, że tutaj jest informacja:

    Co się stanie, jeśli dostawca danych nie odpowie w wymaganym czasie?

    TransUnion przestanie wyświetlać odpowiednie informacje w raporcie kredytowym, jeśli zwykle nie otrzymamy odpowiedzi od dostawcy danych w ciągu 30 dni.

    Dlaczego przywrócono informacje w moim raporcie kredytowym?

    Ustawa o rzetelnej sprawozdawczości kredytowej (FCRA) pozwala na przywrócenie dokładnych danych. Jeśli TransUnion przywróci pozycję w Twoim raporcie kredytowym, jesteśmy zobowiązani przez prawo do powiadomienia Cię na piśmie i wysłania kopii Twojego Osobistego Raportu Kredytowego TransUnion po przywróceniu pozycji.

    A jeśli nie zgadzam się z wynikami dochodzenia?

    Jeśli nie zgadzasz się z wynikami naszego dochodzenia, możesz dodać oświadczenie konsumenta do swojego raportu kredytowego, kwestionujące dokładność lub kompletność informacji. Oświadczenia konsumentów należy przesyłać na adres PO Box 2000, Chester, PA 19022. Należy podać swoje imię i nazwisko, adres, numer ubezpieczenia społecznego i numer pliku TransUnion znajdujący się w prawym górnym rogu osobistego raportu kredytowego TransUnion.

    Czy mogę zobaczyć korespondencję wysłaną przez mojego wierzyciela na temat mojego konta?

    Nie udzielamy konsumentom odpowiedzi weryfikacyjnych, które otrzymujemy od dostawcy danych. Możemy podać Ci nazwę, adres i numer telefonu dostawcy danych, aby umożliwić Ci zażądanie pisemnej weryfikacji lub dokumentacji bezpośrednio od niego.

    Produkty
  • Dom
  • Jak to działacennikPlany rodzinneUczyć się
  • Edukacja
  • SpołecznośćWsparcieBlogFirma
  • O nas
  • Warunki korzystaniaPolityka prywatnościProgram partnerskiPobierz naszą aplikacjęPodążaj za namiEdukacja kredytowa
  • Oceny kredytowe
  • Co to jest FICO Score?Wersje FICO ScoreJak obliczane są wynikiHistoria płatnościKwota długuDługość historii kredytowejMix kredytówNowy kredytRaporty kredytoweCo jest w twoim raporcieBiuraZapytaniaBłędy w raporcie?KalkulatoryPoznaj swoje prawaKradzież tożsamościFAQSłownikCopyright 2001- Fair Isaac Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    WAŻNA INFORMACJA:

    Wszystkie produkty FICO ® Score udostępnione na myFICO.com zawierają FICO ® Score 8 i mogą zawierać dodatkowe wersje FICO ® Score. Twój pożyczkodawca lub ubezpieczyciel może użyć innego FICO ® Score niż wersje otrzymane od myFICO lub w ogóle inny rodzaj oceny kredytowej. Ucz się więcej

    FICO, myFICO, Score Watch, The Score That Matters i The Score That Matters są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi Fair Isaac Corporation. Raport kredytowy Equifax jest znakiem towarowym firmy Equifax, Inc. i jej spółek zależnych. Na Twoje wyniki FICO i stopy procentowe, które możesz otrzymać, wpływa wiele czynników. Fair Isaac nie jest organizacją napraw kredytową w rozumieniu prawa federalnego lub stanowego, w tym ustawy o organizacjach naprawy kredytu. Fair Isaac nie świadczy usług „naprawy kredytowej, porad ani pomocy w zakresie „odbudowy lub „ulepszenia Twojej historii kredytowej, historii kredytowej lub zdolności kredytowej. Strona internetowa FTC na kredyt.

    We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy